پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید روز چهارشنبه از سمت غرب وارد کشور خواهد شد.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: همه پروژه‌های بزرگ در شهر فعال شده اما برای ما مهم است که دست به دست هم دهیم و تحول را از خودمان و از شهرداری آغاز کنیم.

خبرگزاری دانا

مهدی روشنفکر با اشاره به اینکه وزارت صمت پیگیر امکان ثبت محدوده معدنی در کهگیلویه و بویراحمد باشدگفت: عدم سرمایه گذاری سازمان‌های توسعه‌ای وزارت صمت در این استان نگران کننده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همه راهکارهای کلیدی جهت مقابله با آلودگی هوا گفت: باید فکری به حال منابع داخلی ریزگردها شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: رئیس هیات مدیره کانون جایگاه داران کمبود بنزین سوپر در جایگاه های سوخت کشور را تایید کرد و گفت: جایگاه داران متقاضی بنزین سوپر در سامانه خرید ثبت نام می کنند اما معلوم نیست که چه زمانی بنزین به جایگاه مورد نظر اختصاص می یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» امروز، دوشنبه بیست‌و‌سوم آبان‌ماه در چهل‌وهفتمین نشست ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با حضور دستگاه‌های مربوطه اظهار کرد: ترویج مفهوم اشتغال خانگی سبب تسهیل و آسان‌سازی تولیدات اشتغال‌آفرین می‌شود. وی با بیان اینکه دولت مکلف به تأمین اشتغال و معیشت مردم است، افزود: تضمین عدالت و اجرای آن در راستای ایجاد رفاه اجتماعی نیز...

وب‌گاه الف

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند به گونه‌ای که 298شبکه فارسی زبان و ده ها شبکه کردی و ترکی ضد نظام اسلامی برنامه تولید و پخش می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وقتی از فرودگاه‌های همسایه وارد فرودگاه امام می‌شویم، انگار از یک شهر بزرگ وارد روستا شدیم، گفت: اقداماتی از جمله مذاکره برای خرید هواپیما در دستور کار است.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت گفت: الزام به داشتن نماد اعتماد درگاه‌های فعال فروش اینترنتی در فضای مجازی تصمیم درست بانک مرکزی برای جلوگیری از پولشویی و تخلفات فضای مجازی است.

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با نهایی شدن دو طرح مالیات بر فعالیت‌های سوداگرانه و طرح تأمین مالی تولید، هدایت اعتبارات به سمت فعالیت‌های مولد در کشور و رفع معضل تأمین مالی محقق می شود.

خبرگزاری مهر

نخست‌وزیر عراق خواهان ثبات قیمت‌های نفت در سطوح زیر 100 دلار برای هر بشکه است.

وب‌گاه الف

وزیر صمت با اشاره به الزام وبگاه‌های فروش اینترنتی به اخذ «اینماد» گفت: الزام به داشتن نماد اعتماد درگاه‌های فعال فروش اینترنتی در فضای مجازی تصمیم درست بانک مرکزی برای جلوگیری از پولشویی و تخلفات فضای مجازی است.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وقتی از فرودگاه‌های همسایه وارد فرودگاه امام می‌شویم، انگار از یک شهر بزرگ وارد روستا شدیم، گفت: اقداماتی از جمله مذاکره برای خرید هواپیما در دستور کار است.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو روز دوشنبه طی ارتباطی برخط با کمیته بحران شرکت آبفا استان فارس، بر تسریع در اقدامات پیشگیرانه در شهرها و روستاهایی که احتمال کاهش منابع آب شرب وجود دارد تأکید کرد و تأمین آب شرب این مناطق را اولویت وزارت نیرو در استان فارس دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار مصالح ساختمانی طی ماه‌های اخیر از رونق افتاد. این در حالی است که قرار بود دولت با ساخت چهار میلیون مسکن این بازار را دچار تحول کند.