پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی و کمیسیون ویژه جهش تولید باید با قدرت بیشتری اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را دنبال کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: سایه سنگین رکود تورمی همچنان بر سر بازار خودروست. کارشناسان معتقدند با توجه به تورم موجود در کشور و میزان تولید خودروسازان، قیمت خودرو تا پایان سال با افزایش همراه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با تکمیل مراحل آماده‌سازی مسیر ریلی کرمانشاه به تهران، مدت زمان سیر قطار در این مسیر تا پیش از پایان امسال به بیش از سه ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی گفت: پیش‌بینی من این است که با توجه به شرایط کنونی، بازار مسکن به سیر صعودی خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران این خودرو که تحویل سه ماهه بوده و 30 بهمن به خریداران تحویل می شود با قیمت پایه 187 میلیون و 400 هزار تومان عرضه خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به سوال جمعی از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت به عنوان دولت وظیفه خود را در موضوع واردات خودرو انجام داده است و اگر مشکلی فراروی واردکنندگان باشد به رفع آنها می‌پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شنیده‌ام آقای رئیسی در بعضی دیدارها که پیشنهاد شده در کابینه افراد توانمندتری به کار گرفته شوند و بعضی از وزرا ناتوان هستند، این مسئله را پذیرفته اما ترتیب اثر نمی‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

یک پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: امروز بیش از 90 درصد مقالات ما عرضه‌محور هستند و هیچ تقاضای مشخصی ندارد، یعنی تقاضا از سمت صنعت و بدنه اجرایی کشور وجود ندارد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان کشورمان موفق به بومی‌سازی بذر گیاه کاربردی آشواگاندا یا جینسینگ هندی ملقب به پادشاه گیاهان دارویی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت دو روز قبل از این سخنرانی در 17مرداد به دانشگاه صداوسیما رفت و در آنجا هم جمله جالبی را بیان کرد: «بخش زیادی از اعتراضات امروز نتیجه سیاست‌های غلط اقتصادی، حکمرانی و سیاسی دولت قبل بوده است».

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار با بیان اینکه در یک سال گذشته چندین بار برای ساماندهی دستفروشان اقدام کرده‌ایم گفت: امیدواریم تا آخر سال در قالب طرح بین وزارتخانه پدیده دستفروشی را بتوانیم به رسمیت بشناسیم و ساماندهی کنیم.