پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردارانی که وارد دولت شدند، سرانجام خوبی نداشتند. سردار رستم قاسمی و سردار سعید محمد هر یک به بهانه‌ای عطای حضور در نهادهای نظامی را به لقایش بخشیدند تا در دولت وارد شوند اما به کجا رسیدند؟

وب‌گاه فرارو

مراسم افتتاح باند بهسازی شده 29 چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد امروز 23 آبان ماه 1401، با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از زمانی که ایلان ماسک توانست توییتر را تصاحب کند، این شبکه اجتماعی همواره تیتر یک اخبار در سراسر جهان بوده است و حال پولی شدن تیک آبی این شبکه اجتماعی پرطرفدار جنجالی تازه به پا کرده‌است، اتفاقی که موجی از اخبار جعلی را ایجاد کرده‌است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: در برنامه تحولی سازمان شیلات مقرر شده در افق 1404 تولید آبزیان کشور دو برابر شود و از 1.3 میلیون تن به 2.6 میلیون تن برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: 229 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به جیب هفت دانه‌درشت ارزی رفت. دانه‌درشت‌های ارزی همان‌هایی هستند که سهم قابل توجهی از ارزهای 4200 تومانی و دولتی داشته‌اند و برخی از آنها هنوز هم از این ارزهای ارزان سهم می‌برند. بررسی آمار لیست تسهیلات بانکی از سوی بانک مرکزی نشان می‌دهد تقسیم منابع بانکی به شیوه‌ای عجیب بین زیرمجموعه شرکت‌های بزرگ در جریان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی با معرفی بیمه بیکاری به‌عنوان یکی از خدمات و حمایت‌های مهم حوزه بیمه اجتماعی، به برخی از پرتکرارترین پرسش‌ها در زمینه مقررات بهره‌مندی بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی از این حمایت بیمه‌ای پاسخ گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: سردارانی که وارد دولت شدند، سرانجام خوبی نداشتند. سردار رستم قاسمی و سردار سعید محمد هر یک به بهانه‌ای عطای حضور در نهادهای نظامی را به لقایش بخشیدند تا در دولت وارد شوند اما به کجا رسیدند؟

وب‌گاه 55 آنلاین

این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده) دو محصول سورن‌پلاس و پژوپارس سفارشی ELX با موتور XU7p عرضه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت انواع محصولات هایما در بازار 24 آبان 1401 شامل نرخ هایما S5 اتوماتیک، هایما S5، هایما S7 توربو، هایما S7 کارکرده اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

راهکار توسعه مکانیزاسیون کشاورزی چیست؟، تحریم ها را در بخش هوایی کم‌اثر کرده‌ایم و سکوت وزیر راه وشهرسازی درباره استعفای خود از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

32 میلیون نفر از جمعیت ایران در هوای با حد آلودگی 6 برابر استاندارد جهانی نفس می‌کشند.

خبرگزاری دانا

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام و سلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.

خبرگزاری دانا

بازار خودرو همواره یکی از بازارهای پرچالش بوده که هم بر سایر بازارها اثرگذار است و هم خود تحت تاثیر دیگر بازارها به ویژه بازار ارز قرار گرفته که در نهایت زمینه سردرگمی و تشویش را برای مردم فراهم کرده است‌.

خبرگزاری دانا

علی رضایی از اهتمام ویژه شرکت ملی نفت برای رفع محرومیت در مناطق مختلف کشور خبر داد.