پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در جدیدترین پیش‌بینی خود اعلام کرد: حوضه‌های آبریز غرب، جنوب غرب و شمال شرق کشور این هفته بارش دارند و در سایر مناطق بارش پراکنده است و هفته آینده حوضه‌های آبریز شمالی شاهد بارش خواهند بود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

فریبرز کرمی گفت: 13 مدرسه حاشیه راه‌های استان کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کمبود ارز نیمایی به هیچ عنوان وجود ندارد، تلاطمات بازار ارز را عملیات روانی دشمن برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مالکان خودروهای فرسوده پس از برنده شدن در قرعه کشی اقدام به تحویل خودروی اسقاط می کنند و تا قبل از آن اجباری برای تحویل نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: در 7 ماهه ابتدای امسال 128 اراضی در 9 شهرستان استان تهران به صورت فوری رفع تصرف شده است.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی گفت: برخی دستگاه‌های دولتی برای واگذاری زمین‌های مازاد به وزارت راه و شهرسازی جهت استفاده در طرح نهضت ملی مسکن مقاومت می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور با اشاره به زیان انباشته 120 هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو، آن را حاصل سیاست‌گذاری اشتباه در سال‌های گذشته به‌ویژه قیمت‌گذاری دستوری خودرو برشمرد.

خبرگزاری مهر

چابهار - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه و بارگیری دو میلیون و 600 هزار تن کالا در بندر شهید بهشتی و آماده شدن زیرساخت‌های جذب کانتینر یخچالی در بندر چابهار خبر داد.

خبرگزاری دانا

با توجه به مرزهای گسترده سیستان وبلوچستان در حالی راه‌اندازی خطوط ریلی در دولت مردمی منجر به تحقق رونق اقتصادی شده است که تا قبل از فراهم شدن زیرساخت های ریلی، حمل گندم و کالاهای اساسی به استان از طریق ناوگان زمینی صورت می گرفت.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند مسئولان کشور را سرگرم اغتشاشات کنند تا از سازندگی و پیشبرد اهداف بازمانند.

خبرگزاری تسنیم

ایران و ونزوئلا در جریان اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی به توافقاتی دست یافتند که از آن جمله صادرات 100 هزار خودرو از ایران به ونزوئلا در مدت پنج سال است.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برنامه‌های هفته بسیج با رزمایش فاطمیون گروه‌های جهادی بسیج آغاز می‌شود و در این رزمایش 42 گروه جهادی با حضور بیش از 900 هزار نفر شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

در اغتشاشات اخیر که توسط فتنه گران داخلی و معاندین خارجی طراحی شد خساراتی جبران ناپذیر به کشور وارد شد که آثار و پیامدهای آن هر روز ملموس‌تر می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور با اشاره به زیان انباشته 120 هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو، آن را حاصل سیاست‌گذاری اشتباه در سال‌های گذشته به‌ویژه قیمت‌گذاری دستوری خودرو برشمرد.