پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

سیدعالی هاشمی گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، سهمیه ساخت 64 هزار واحد مسکونی به مدت 4 سال برای استان در نظر گرفته شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به 67 الی 68 هزار واحد هم برسد.

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کمبود ارز نیمایی به هیچ عنوان وجود ندارد، تلاطمات بازار ارز را عملیات روانی دشمن برشمرد و گفت: امروز امیدی در فعالان اقتصادی شکل گرفته که باید تقویت شود و سال آینده را سالی بهتر نسبت به امسال خواهد بود، زیرا بسیاری از کارها در نیمه راه است.

خبرگزاری تسنیم

درحالی تمامی اقدامات مراجع رسمی منجر به تسهیل دریافت اینماد شده ولی همچنان عده‌ای سعی در سنگ‌اندازی دارند، به گفته مرکز توسعه تجارت الکترونیکی فعالان پولشویی، قمار و مواد مخدر مخالفان اصلی الزامی شدن «اینماد» هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

500 دستگاه اتوبوس شهری توسط وزیر کشور به ناوگان حمل و نقل شهری واگذار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهارکرد: دو ترمینال یک و دو فرودگاه مهرآباد دیگر آثار باستانی تلقی می‌شوند، ترمینال 4 و 6 هم سوله صنعتی هستند و در شأن مردم ایران نیستند و باید ترمینال‌های این فرودگاه تجهیز و به روز شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد سعید محمد می‌خواهد پس از مدتی ریکاوری به طور مستقل و البته با تجدید قوا و همراه کردن برخی سیاستمداران مطرح با خود به عرصه سیاست بازگردد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور با بیان اینکه همه قرارداد‌ها با شرکت‌های تولیدی داخلی منعقد شده، گفت: یک کارگر ماهر مانند طراح عمل و یک دستگاه پیجیده تولید می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت مشوق های ویژه ای برای حمایت از افراد خلاق و سرمایه گذاران در حوزه دانش بنیان ها در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کمبود ارز نیمایی به هیچ عنوان وجود ندارد، تلاطمات بازار ارز را عملیات روانی دشمن برشمرد و گفت: امروز امیدی در فعالان اقتصادی شکل گرفته که باید تقویت شود و سال آینده را سالی بهتر نسبت به امسال خواهد بود، زیرا بسیاری از کارها در نیمه راه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی واردکنندگان خودرو همچنان درگیر مشکلات متعددی برای بارگذاری اطلاعات و مدارک برای طی کردن روند ثبت سفارش خودرو هستند که وزیر صنعت اعلام کرده "کار ما به عنوان دولت در این زمینه انجام شده و امید می‌رود به زودی کار نهایی شود."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سردفتران گفت: هم اکنون دفاتر اسناد رسمی به اندازه کافی در کشور وجود دارد و محدودیتی برای مراجعه مردم به دفاتر اسناد رسمی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فاطمی‌امین تصریح‌کرد: واردکنندگان خودرو باید موضوع خدمات پس از فروش را تضمین کنند، یا نماینده رسمی بوده و یا انتقال فناوری انجام دهند و اینها شرایط اصلی انجام واردات است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، وزیر حمل ونقل ونزوئلا و سفیر ونزوئلا در ایران اولین محموله هزار دستگاهی سایپا شامل خودروهای کوییک و ساینا به ونزوئلا ارسال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردارانی که وارد دولت شدند، سرانجام خوبی نداشتند. سردار رستم قاسمی و سردار سعید محمد هر یک به بهانه‌ای عطای حضور در نهادهای نظامی را به لقایش بخشیدند تا در دولت وارد شوند اما به کجا رسیدند؟