پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرانه نقدی بازنشستگان صنعت نفت افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر چه رستم قاسمی بارها از سوی بهارستانی ها تهدید به استیضاح شده است، اما، گویی او خیال رفتن از کابینه دولت را ندارد و استعفای او توسط روابط عمومی وزارت راه تکذیب شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی با معرفی بیمه بیکاری به‌عنوان یکی از خدمات و حمایت‌های مهم حوزه بیمه اجتماعی، به برخی از پرتکرارترین پرسش‌ها در این زمینه پاسخ گفت.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدرسه عالی مهارتی قالب سازی به همت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت گفت: اگرچه حذف ارز 4200 تومانی منجر به بروز برخی از مشکلات شد اما بحران به وجود نیاورد؛ این دوران گذار را هم پشت سر می گذاریم.

خبرگزاری تسنیم

روند رشد شاخص تولید صنعتی در حالی از ابتدای سال 1401 روند صعودی یافته است که این شاخص در مهرماه 7.7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرد که بیشترین نرخ رشد در یک سال اخیر بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علیرضا محمدی دانیالی» امروز (دوشنبه) در نشست هم اندیشی وزیر صمت با تشکل‌ها و انجمن‌های فعال در بخش صنعت، معدن و تجارت افزود: مشکل اصلی صنعت کشور قیمت‌گذاری دستوری است و هیچکس نمی‌داند این نوع قیمت‌گذاری از کدام تجربه موفق جهانی الگوبرداری شده است. وی تاکید کرد: استراتژی صنعتی باید زیر سایه استراتژی کلان اقتصادی باشد، اما قیمت‌گذاری دستوری منجر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دبیر فعلی شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: دولت سیزدهم حقوق کارگران را 57 درصد افزایش داد که عده‌ای این افزایش را منجر به تعدیل‌نیروی کار، کسری بودجه دولت و تورم شدید عنوان کردند که با گذشت 8 ماه، آمارهای رسمی این ادعاها را نقض و باطل کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: در چند سال گذشته با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید لوازم خانگی از هشت میلیون دستگاه بیش از 16 میلیون دستگاه افزایش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیموری گفت: تا سه هفته آینده خودرو‌های شماره گذاری نشده تیبا و ساینا، شماره گذاری و تحویل متقاضیان می‌شود.

خبرگزاری دانا

همجواری اصفهان با نیروگاه‌های مازوت‌سوز و پالایشگاه و پتروشیمی به‌ویژه در فصل سرد که اولویت تأمین گاز بخش خانگی است، احتمال استفاده از سوخت مازوت را در برخی صنایع افزایش داده، اگرچه مسئولان استان همواره تأکید بر آن دارند که حتی در زمان کمبود گاز هم از مازوت استفاده نخواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: رفع آسیب‌های اجتماعی یکی از کلان پروژه‌های نظام جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: 40 دستگاه مرتبط با قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید گزارشات اقدامات خود را هر 6 ماه یک بار به ستاد ملی جمعیت اعلام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلکساندر گابویف مدیر برنامه روسیه در آسیا و اقیانوسیه در پاسخ به سوال آتلانتیک مبنی بر این که ایالات متحده چگونه قادر خواهد بود به تحریک های هسته ای پوتین پاسخ دهد، ابتدا به این حقیقت اشاره کرد که تصمیم سازی های هیجانی و جسورانه پوتین فضا را ملتهب تر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن کلید خورد و در آن زمان اعلام شد قیمت هر متر مسکن با احتساب زمین رایگان 4.5میلیون تومان است که البته ممکن است خدمات زیربنایی و روبنایی به آن اضافه شود.