پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از این مشتریان براین باورند که سهمیه قرعه کشی پول لاشه خودروی فرسوده را به صاحب آن نمی‌دهند و حدود 20 میلیون تومان خودرو را گران‌تر از قیمت مصوب در اختیار متقاضی می‌گذارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه 2 برابری فولاد در بورس کالا در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت اکتشاف نفت عراق از یک طرح استراتژیک برای تقویت منابع نفت خام با حفاری‌های اکتشافی جدید در سرتاسر مرز کویت، عربستان، ایران و سوریه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو از آغاز اقدامات مشترک وزارت نیرو و سازمان ملی استاندارد خبر داد و گفت: اخیرا محققان در سازمان ملی استاندارد اقداماتی در راستای بررسی کولرهای آبی انجام داده‌اند که با قرار دادن فناوری‌های نوین، مصرف آب و برق تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) به محل سازمان برنامه و بودجه رفت تا در جمع رئیس و مدیران این سازمان ضمن استماع گزارش عملکرد یکساله این مجموعه، رهنمودهایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این دستگاه اجرایی ارائه کند.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی 10 سال گدشته به دلیل ترک‌فعل دستگاه‌ها، 65 درصد در قوانین حمایت از تولید اجرایی نشده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون معادل 13 میلیارد و 565 میلیون دلار کالا با احتساب میعانات گازی از این استان به خارج کسور صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

محققان ایرانی موفق شدند نخستین بار در کشور با استفاده از روش "ژن درمانی" سرطان خون را در یک بیمار درمان کنند.

وب‌گاه عصر ایران

اکنون در فاصله کمتر از دو هفته مانده به آغاز بازی‌های جام جهانی، این برنامه حذف شده و راه‌اندازی خط بوشهر - قطر به بعد از جام جهانی موکل شده و وعده سفرهای ارزان یک‌روزه به قطر برای تماشاگران ایرانی هم به جایی نرسیده، حائز اهمیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که هنوز مالیات بر خانه‌های خالی آنطور که باید و شاید شکل اجرایی به خود نگرفته است، شمال و غرب پایتخت در سیطره املاک خالی از سکنه با قیمت‌های نجومی قرار دارد.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: 40 دستگاه مرتبط با قانونی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید گزارشات اقدامات خود را هر 6 ماه یک بار به ستاد ملی جمعیت اعلام کنند.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی و غیردولتی که از اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" استنکاف کنند به مجازات‌های تعزیری درجه چهار و پنج حبس از پنج تا 15 سال، محکوم می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است