پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از برخی دوستان نامهربانی می بینم، گفت: اگر مجوز اخذ شده عملیاتی شود 20 میلیارد دلار دربخش حمل و نقل سرمایه گذاری می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با ورود هواپیما و نهضت تعمیرات ناوگان هوایی تحریم ها را در این بخش کم اثر کرده ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان تهران گفت: تمامی ادارات زیرمجموعه این وزارتخانه در استان تهران موظفند حداقل 30 درصد مصرف آب و برق در ساختمان‌های تابعه خود را کاهش دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سرمایه گذاری صندوق توسعه در بازار بورس منجر به تحول در افزایش تولید و اشتغالزایی می شود و اقدامی بسیار ضروری است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی 10 سال گدشته به دلیل ترک‌فعل دستگاه‌ها، 65 درصد در قوانین حمایت از تولید اجرایی نشده است.

خبرگزاری دانا

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک کشور با اشاره به دریافت حداکثری حق بیمه قرارداد در مقابل خدماتی نزدیک به صفر گفت: قیمت تمام شده صنعت نساجی و پوشاک امروز در گرو، اخذ حق بیمه قرارداد است و این نوع دریافت‌ها از سوی تأمین اجتماعی موجب افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی در بازار پوشاک شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قاسمی گفت: مجوز 20 میلیارد دلاری برای خرید هواپیما و ساخت لوکوموتیو دریافت کرده ایم.

وب‌گاه گسترش

مصوبه استخراج رمز ارزها که در شهریورماه امسال توسط دولت تصویب شده بود، برای اجرا ابلاغ و آیین‌نامه آن منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار اصفهان گفت: در شرایطی فعالیت خود را در استانداری اصفهان آغاز کردیم که تجمعاتی از شهریور ماه شکل گرفته بود و کشاورزان اصفهانی از بی عدالتی‌ها در توزیع آب به ستوه آمده بودند؛ از همین رو عزم خود را جزم کردیم تا ارتباط بی واسطه و مستمری با ذی نفعان، کشاورزان کارشناسان و... برقرار کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همه راهکارهای کلیدی جهت مقابله با آلودگی هوا گفت: باید فکری به حال منابع داخلی ریزگردها شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ایران برای همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک با کشورهای عضو اکو در زمینه اکتشاف، استخراج و فرآوری‌های معدنی و ایجاد شهرک‌های صنعتی مشترک در هر کدام از کشورهای عضو در این زمینه، آمادگی کامل دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: وضعیت فرودگاه‌های کشور مناسب نیست و نیاز به تغییر دارد و هم‌زمان وضعیت معیشت کارکنان صنعت هوایی نیاز به اقدام جدی دارد.

وب‌گاه الف

نماینده مردم لنگرود در خانه ملت می گوید: سوآپ، از ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی مزیت های زیادی برای کشور دارد. قطعا تاریخ فراموش نمی کند ایران همواره در گذشته نیز مرکز ترانزیت شرق به غرب بود و اکنون این مرکزیت از شمال به جنوب است و ما مدت ها به دنبال چنین جایگاه و فرصتی بودیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

درصورتی که بنگاه های اقتصادی در سال جاری کمتر از 650 هزار تومان پرداخت کردند مکلف به پرداخت مابه‌التفاوت از ابتدا سال جاری هستند.