پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

با تصویب‌نامه هیئت وزیران غلامرضا مصباحی مقدم و مسلم پیمانی به عنوان اعضای شورای عالی بورس و اوراق بهادار موضوع بند (8) ماده (3) قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران جایگزین علی سعیدی و میرفیض فلاح شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مدت اجرای طرح تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، بیش از 130 هزار مجوز کسب و کار صادر و 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این مجوزها تصویب شد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس محیط زیست گفت: یکی از کلیدی‌ترین راهکارهای کاهش آلودگی هوا توسعه انرژی‌های پاک تجدیدپذیر و استفاده از آن‌ها به جای سوخت‌های فسیلی است.

خبرگزاری مهر

وزیر کار از از صدور 130 هزار مجوز مشاغل خانگی در دولت سیزدهم خبر داد.

وب‌گاه گسترش

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در 10 سال اخیر بیشترین پرداخت تسهیلات اشتغال در دولت سیزدهم رخ داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه کیفیت حق مردم است، از فروش برخی استانداردهای ایرانی طی قرارداد رسمی به کشورهای دیگر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در روزهای پایانی و منتهی به بازی‌های جام‌جهانی طرف قطری یک طرفه بخواهد توافق نامه ها را نادیده بگیرد برای ایران قابل قبول نیست و انتظار داریم که وزارت خارجه و وزارت ورزش در این قضیه ورود پیدا کنند.

خبرگزاری دانا

وزیر نیرو گفت: سرانه مصرف آب هر ایرانی از 6 هزار و 500 متر مکعب در سال در سنوات گذشته، امروز به کمتر از یک هزار و 200 متر مکعب در سال رسیده است.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بر آمادگی ارتش برای همکاری‌های علمی و دانشی بیشتر بر هم‌افزایی بین سازمانی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان به منظور حل مشکلات کشور تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز دوشنبه 23 آبان 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که از 10 درصد ظرفیت های بالقوه بهره وری در بخش کشاورزی از مسیر دانش بنیان ها به فعل تبدیل شود کشور در تولید محصولات کشاورزی خودکفا خواهد شد.

خبرگزاری دانا

انتخابات اتاق اصناف زاهدان برگزار و اعضاء جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان مشخص شدند.