پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی یکی از مرکز فرماندهی زیرساختی کشور است، گفت: 30 درصد اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی عملیاتی می‌شود و کارگزار و مجری این 2 بخش هم وزارت راه و شهرسازی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد، وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.

وب‌گاه گسترش

به تازگی خبرهایی از استعفای حسین زاده قشمی مدیر روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به گوش می رسد که علی رغم تکذیب این خبر توسط سخنگوی این وزارتخانه اما منابع موثق نزدیک به روابط عمومی این اخبار را تایید کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح مالی روسیه برای مشارکت در ساخت راه آهن رشت - آستارا در حال بررسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رستم قاسمی گفت: بنده در کنار مهمانان خارجی در حین عبور از تونل فرودگاه امام واقعا خجالت می‌کشم و این وضعیت فرودگاهی کشور در شأن مردم و جمهوری اسلامی ایران نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه وشهرسازی در خصوص تقدیم استعفای خود به رئیس جمهور هیچ پاسخی نداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدعلی تیموری مدیرعامل شرکت ساپیا گفت: سازمان ملی استاندارد خردادماه اعلام کرد این دو خودرو باید از خط تولید خارج شود، اما حدود 80 هزار دستگاه خودرو قبل از آن تاریخ تولید شده بود که 80 درصد آن تکمیل، شماره‌گذاری و تحویل مشتریان شد.

خبرگزاری دانا

در حالی قریب به 15 سال از عملیات اجرایی بزرگراه میرجاوه - زاهدان - بم زمان می گذرد که تکمیل باند دوم آن در گرو سه هزار و 850 میلیارد تومان اعتبار است.

وب‌گاه گسترش

اواخر پاییز سال 1401، پس از 3 سال، نمایشگاه خودرو اصفهان به روی علاقه‌مندان باز می‌شود. شانزدهمین دوره‌ی این رویداد، از روز پنج‌شنبه 3 آذر تا یک‌شنبه 6 آذرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد. ساعات بازدید عموم از نمایشگاه خودرو اصفهان 15 تا 21 خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ بیمه بیکاری، یکی از خدماتی است که سازمان تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان واجد شرایط ارائه می‌کند. از نظر قانون بیمه بیکاری، "بیکار" کسی است که خارج از اراده خود و تحت تأثیر برخی عوامل بیکار شده و در عین حال آماده به کار است. تشخیص ارادی بودن یا غیرارادی بودن بیکاری بیمه‌شده، برعهده کمیته‌ای متشکل از نمایندگان...

وب‌گاه عصر ایران

این فرودگاه‌ها در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست و در کنار مهمانان خارجی در حین عبور از تونل فرودگاه امام واقعا خجالت می‌کشم و این وضعیت فرودگاهی کشور در شأن مردم و جمهوری اسلامی ایران نیست.

خبرگزاری دانا

سردار محمد قنبری از توقیف دو دستگاه کشنده بونکردار با 46 هزار لیترسوخت قاچاق از نوع گازوئیل دراستان خبرداد.

وب‌گاه فرارو

با توجه به گزارش مفصل کمیسیون اصل 90 مجلس در دوره ریاست آقای لاریجانی که مستند به گزارش سازمان بازرسی کل کشور و وزارت بهداشت دولت آقای روحانی و دیگر نهاد‌های مسئول، ادعای خانم معصومه ابتکار درباره آلوده بودن ریفرمیت پتروشیمی‌ها را به صراحت دروغ دانسته و به تاکید رد کرده است

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل برنامه ریزی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: آمار و اطلاعات حوزه روستا از طریق سامانه جامع آمار و اطلاعات آبادی های کشور یکپارچه شد و مرکز آمار ایران بر این اطلاعات صحه گذاشت.