پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: دشمن آرزوی ایجاد اختلاف در سیستان و بلوچستان را به گور خواهد برد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد سلول‌های بنیادی معاونت علمی اظهار کرد: دستاورد جدید درمان بیماری "سرطان خون" با ژن‌درمانی در ایران نزدیک به 7 سال زمان برده است و بیماران سرطان خونی که پیوند در آنها جواب نداده است به احتمال 70 درصد با روش ژن‌درمانی بهبود می‌یابند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر هرکسی را که در دور زدن تحریم حضور دارد لو بدهند همین مسئله مشابه بابک زنجانی رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران قیمت رسمی فروش نفت خام سبک در بازار شمال غرب اروپا را 35 سنت کمتر از برنت و قیمت نفت خام سنگین و فروزان را در این بازار به ترتیب 4 دلار و 40 سنت و 4 دلار و 30 سنت پایین‌تر از برنت قیمت‌گذاری کرده است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تلاش می‌کنیم نظام مالیاتی را مبتنی بر پایگاه اطلاعات و درگاه الکترونیکی ارتباط با مودی تبدیل کنیم.

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه 2 برابری فولاد در بورس کالا در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به موفقیت در پرتاپ ماهواره‌بر قائم با برد بیش از 3 هزار کیلومتر گفت که این اقدام، پیام‌های روشنی به دیگران مخابره می‌کند.

خبرگزاری مهر

شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی فروش انواع نفت خام صادراتی برای عرضه به مشتریان آسیایی را برای فروش در ماه دسامبر (آذرماه - دی‌ماه) افزایش داد.

خبرگزاری مهر

سبزوار استاندار خراسان رضوی گفت: کاهش تولیدات کشاورزی به هر دلیلی قابل قبول نیست، چرا که این بخش ارتباط مستقیمی با امنیت و استقلال کشور دارد.

وب‌گاه گسترش

عضو هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: در چند سال گذشته با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید لوازم خانگی از هشت میلیون دستگاه بیش از 16 میلیون دستگاه افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

ماجرای احداث کتابخانه مرکزی که حالا تبدیل به یک آرزو برای اهالی فرهنگ و کتابخوان کلانشهر شیراز شده به اینجا رسید که باز هم جانمایی و تامین زمین این پرروژه به بن بستی جدید خورده و متولیان امر باید برای یافتن زمین مناسب از نو آغاز کنند.