پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور افزایش تولید در حوزه نفت و گاز با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی تصمیماتی اتخاذ کرد.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از از صدور 130 هزار مجوز مشاغل خانگی در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نیرو گفت: بنابر بررسی‌های صورت گرفته، مصرف آب و برق کولر‌های آبی با قراردادن فناوری‌های نوین تا 50 درصد کاهش می‌یابد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: تضمین کیفیت باید به مقدمه فعالیت ما تبدیل شود و نباید رسوب کالای غیراستاندارد به فریز شدن کالا ختم شود بنابراین درصدد هستیم نظام کنترل کیفیت را توسعه داده و تعداد کارشناسان استاندار را افزایش دهیم.

خبرگزاری دانا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تسهیلات برای اشتغال خانگی اختصاص یافته است گفت: 130 هزار مجوز برای مشاغل خانگی در دولت سیزدهم صادر شده است که بعضی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ضعیف عمل کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه داریم تا در لایحه بودجه سال 1402 منابع مشاغل خانگی را افزایش دهیم و مشکلات افرادی که دنبال ایجاد مشاغل خانگی هستند، را کمتر کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جم نوشت: اواخر دولت دوازدهم مجلس قانونی به نام جهش تولید مسکن تصویب کرد که در آن دولت موظف می‌شد سالانه یک میلیون واحد مسکونی تولید کند که یکی از وعده‌های دولت سیزدهم همین موضوع بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «نیکیتا اسماگین» پژوهشگر ارشد شورای امور بین‌الملل روسیه و خبرنگار خبرگزاری تاس در حوزه ایران در مقاله‌ای که در تاریخ 6 آبان 1401 (28/10/2022) در بخش روس زبان سایت «بنیاد کارنگی» منتشر کرده است به دلایل توسعه روابط ایران و روسیه به خصوص پس از شروع درگیری‌های اوکراین پرداخته است. وی در این مقاله در ابتدا سعی کرده است دلایل و مشوق‌های اقتصادی...

خبرگزاری تسنیم

تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص آئین‌نامه اجرایی جزء یک بند ز تبصره 19 ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور ابلاغ شد. بر این اساس اشخاص نماینده دستگاهها نیز مجاز به فروش نفت شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر خودروهایی از برند هیوندای را معرفی خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور افزایش تولید در حوزه نفت و گاز با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی تصمیماتی اتخاذ کرد.