پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مقایسه ارقام منتشره مرکز آمار ایران در زمینه تورم لوازم‌خانگی و خودرو در تابستان، حاکی از وضعیت خوب کنترل تورم در بخش صنعت است.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو گفت: امروز سرانه مصرف آب هر ایرانی از 6 هزار و 500 مترمکعب در سال به کمتر از یک هزار و 200 مترمکعب رسیده است.

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز دوشنبه 23 آبان 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مدت اجرای طرح تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار بیش از 130 هزار مجوز کسب و کار صادر و 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این مجوزها تصویب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی که دولتش را سهمیه ای و بدون تاکید اصلی بر تخصص بسته بود در عمر یک سال و نیمه خود مجبور به ترمیم کابینه شده و درحال هزینه دادن است.

وب‌گاه عصر ایران

برخی آمارهای غیررسمی حاکی از وجود 60 هزار واحد خالی در منطقه 22 تهران به عنوان اصلی‌ترین کانون ساخت و ساز در پایتخت است. گفته می‌شود بیش از 130 هزار واحد مسکونی در منطقه 22 قرار دارد در حالی که تعداد خانوارهای ساکن در این منطقه حدود 75 هزار خانوار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در چهل و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در سالن تلاش وزارت کار اعلام کرد: در مدت اجرای طرح تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار بیش از 130 هزار مجوز کسب و کار صادر و 3 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این مجوز‌ها تصویب شد که اگر برای هر فرصت شغلی 100 میلیون تومان در نظر بگیریم از این...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالی که در ماه‌های گذشته مسئولان وزارت راه و شهرسازی بارها از تلاش برای راه‌اندازی خطوط دریایی برای بازی‌های جام جهانی خبر داده بودند، نهایتا اعلام شد سفرهای دریایی برای جام جهانی، لغو شده است تا فرصت خوبی که برای توسعه سفرهای دریایی در کشور پیش آمده بود و امکان سفر ارزان برای تماشای بازی‌های جام جهانی عملا بدون نتیجه بماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه 130 هزار مجوز برای مشاغل خانگی صادر شده است، گفت: با کاهش هزینه‌های آموزش، اجرای قانون رفع موانع تولید و تسهیل در صدور مجوزها با همکاری دستگاه‌ها، صدور مجوزهای کسب و کار و مشاغل خانگی را سرعت می‌دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مالکان خودروهای فرسوده پس از برنده شدن در قرعه کشی اقدام به تحویل خودروی اسقاط می کنند و تا قبل از آن اجباری برای تحویل نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیمه شده ای که کار خود را بصورت غیر ارادی از دست می دهد، برای دریافت مقرری بیمه بیکاری، باید حداکثر ظرف مدت 30 روز از تاریخ بیکاری، موضوع را به واحدهای اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاع دهد و آمادگی خود را برای اشتغال به کار تخصصی خود و یا کار مشابه آن اعلام کند.

وب‌گاه الف

دولت مصوبه «تشکیل شورای توسعه سواحل مُکران» را اصلاح و معاون اول رئیس جمهور آن را برای اجرا ابلاغ کرد.