چهارشنبه 11 مهر 1403

عصبانیت ارتش اسرائیل / سراسر شب عملیات شبانه خواهیم داشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
عصبانیت ارتش اسرائیل / سراسر شب عملیات شبانه خواهیم داشت

اقتصادنیوز: رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی همزمان با پاسخ موشکی ایران اعلام کردند که نیروی هوایی این رژیم حملات قدرتمند انجام می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه‌های اسرائیلی به نقل از ارتش این رژیم روز سه‌شنبه گفتند که نیروی هوایی اسرائیل سراسر امشب عملیات شبانه خواهند داشت.

اسرائیلی‌ها از این عملیات با عنوان «حملات قدرتمند» در سراسر خاورمیانه یاد و ادعا کردند که حملات ما در مقابل موشک‌های بالستیک ایران، ادامه خواهد یافت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است: امت بزرگ اسلامی ملت شریف و شهید پرور ایران لحظاتی قبل و پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید، دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت های رژیم با حمایت آمریکا در قتل عام لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله، سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان، سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرارداد که جزئیات آن متعاقبا به استحضار خواهد رسید.

خبر مرتبط غرش موشک های سپاه در آسمان تاریک اسرائیل / تیتیر یک رسانه‌های دنیا

اقتصادنیوز: همزمان با آغاز پاسخ موشکی گسترده و غافلگیر کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سرزمین های اشغالیدر نخستین ساعات شامگاه سه شنبه، تقریبا تمام رسانه های تصویری و نوشتاری و شبکه های اجتماعی جهان، خبر این رویداد بزرگ را بلافاصله در صدر اخبار خود قرار دادند.

این بیانیه افزود: خاطر نشان می سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است. اخطار داده می شود چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید