پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا آمار اخیر اعلامی از سوی حجت الاسلام دولابی، نماینده رئیسی در امور روحانیت مبنی بر اینکه «از بین حدود 75 هزار مسجد در کشور، درِ 50 هزار مسجد بسته است» را زیر سوال برده و غیزواقعی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دوشنبه هفته گذشته بود که "کورنل وست" استاد فلسفه، تاریخدان و فعال سیاسی از سوی حزب جدید "ملت" - خارج از دو حزب دمکرات و جمهوریخواه - خود را در شبکه‌های اجتماعی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور معرفی کرد. اغلب رسانه‌های خبری آمریکایی و بین المللی هفته گذشته پیام ویدئویی این استاد رنگین پوست فلسفه سیاسی دانشگاه‌های هاروارد، پرینستون...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مازندران پارسال محصولات صنایع دستی خود به ارزش تقریبی بیش از 700 هزار دلار به خارج از کشور صادر کرد، فرصتی که با عملیاتی کردن راهبرد بازاریابی تخصصی، رونق صادرات و خرید و فروش صنایع دستی استان را می تواند دوچندان کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود نسبت به آینده نظام هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عضو مجلس خبرگان به‌تازگی گفته از بین حدود 75 هزار مسجد در کشور، درِ 50 هزار مسجد بسته است. آیا این ادعا صحت دارد؟

خبرگزاری مهر

اهواز - نبود شبکه مناسب فاضلاب و همچنین کیفیت بسیار پائین آب آشامیدنی، معضلی جدی برای مردم کوت عبدالله به شمار می رود و طی ماه های اخیر تلاش مسئولان برای رفع این مشکل افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از موافقت مسئولان ارزروم ترکیه با برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی در این شهر، به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس دانشگاه تهران در جمع اندیشمندان 15 کشور اسلامی که در دانشگاه تهران گرد هم آمده‌اند، به طرح پیشنهاد شبکه‌سازی توسط اندیشمندان جهان اسلام پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع خادمان فرهنگی کاروان‌های حج، توضیحاتی درباره هزینه‌های حج و همچنین اقدامات عربستان در این زمینه بیان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آئین افتتاحیه رویداد جهانی چوب در مجموعه تاریخی، فرهنگی طاقبستان کرمانشاه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: هنر چندین هزار ساله جهله‌سازی میناب به علت تعداد اندک فعالان، در معرض خطر فراموشی قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - یک دختر و پسربچه تبریزی که به رئیس جمهور نامه نوشته و از ایشان تقاضای تهیه چادر شب و وسایل نقاشی کرده بودند، به دستور رئیس جمهور تهیه و در اختیارشان قرار داده شد.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از افتتاح 5 فروشگاه صنایع دستی در رشت خبر داد و گفت: دولت سیزدهم به بخش صنایع دستی و فرآورده‌های این بخش نگاه حمایتی دارد.