پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک خوشنویس ایرانی در کتابخانه سیار جهان نمایشگاه و کارگاهی یک روزه برگزار می‌کند تا به این واسطه خط کوفی را معرفی نماید.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 9 بازارچه صنایع دستی با 24 اشتغال مستقیم و هشت غرفه برای هر بازارچه در این استان فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رییس شورای جهانی صنایع دستی گفت: پرونده ثبت کاشان به عنوان شهر جهانی نساجی در حال طی مراحل آخر بوده و تلاش ما بر این است که تا پایان شهریور ماه امسال این مهم محقق شود.

خبرگزاری مهر

معاونت صنایع دستی کشور در گزارشی اعلام کرد؛ در این هفته 90 پروژه با ظرفیت اشتغالزایی 977 نفر و با حجم سرمایه گذاری 233 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست تخصصی معاونین تربیت و آموزش این سازمان، بر اهمیت و اولویت تربیت و آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز بسیج اساتید کشور تأکید کرده و آموزش را رمز کارآمدی و اثربخشی فعالیت‌ها برشمرد. محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست تخصصی که به‌صورت مجازی برگزار شد، بر اهمیت و اولویت تربیت و آموزش در دانشگاه‌ها...

وب‌گاه ورزش سه

مدافع سابق منچستریونایتد می‌گوید پپ گواردیولا برای اثبات اینکهبهترین مربی فوتبال جهان است، نیازی به کسب سه‌گانه ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر نیروهای بیگانه و آدم فضایی‌ها، زمینی‌ها را نابود نکنند، آیا ما خودمان را نابود خواهیم کرد؟

خبرگزاری تسنیم

با بررسی قوانین و مقررات، مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که در برخی حوزه‌های تبلیغات بازرگانی خلأ قانونی وجود دارد و تبلیغات مستلزم اخذ رضایت مخاطب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نشست سراسری مدیرعامل صندوق با معاونین، مدیران ستادی و استانی و با حضور کارشناسان ساعت 8 صبح شنبه 21 خرداد برگزار شد. بیت اله برقراری در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران صندوق در طول این مدت، گفت: اقدامات شاخص متعددی بعد از استقرار دولت...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران از برگزاری نمایشگاه توانمندی صادرات برای واحدهای استان تهران در سال جاری خبر داد و گفت که سهم کالاهایی که در استان تهران تولید شده از کل کالاهای صادراتی کشور 14 درصد بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

«محمدرضا فدوی» متولد دهه‌ی 50 است و عاشق ماشین‌های دست‌ساز، یک اتفاق باعث شد که او پیکان قدیمی فرسوده‌اش را به خودرویی کلاسیک تبدیل کند. «پرشین گلف» نامی است که برای خودروی دست سازش انتخاب کرده، اما خودرویی که با عشق ساخته، حسابی جنجالی شده و صاحبش را حسابی با مشکلات روبه رو کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خانه موزه خیمه‌شب‌بازی ایران که توسط ستاره اسکندری و سیاوش ستاری بنیاد شده است؛ بعد از وقفه دو ساله با مدیریت فهیمه امن زاده بازگشایی می‌شود.