پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی حکمی، سیدحسین علوی را به سمت مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور طی حکمی مدیر جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی دارابی در حکمی سیدحسین علوی، خواهرزاده حسین شریعتمداری را به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی دارابی در حکمی سیدحسین علوی را به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد معرفی کرد. پیش از این، وحید رحمتی این سمت را بر عهده داشت.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارومیه با صدور اطلاعیه ای از سرقت یک قبضه کلت دوره معاصر از موزه مردم شناسی ارومیه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام محمودی با تأکید بر اینکه موشک فتاح عزت و امید را در جامعه تزریق کرد و ساخت این موشک بازتاب بسیاری داشت، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پرقدرت پیش می‌رود و امارات از قراردادش با آمریکا برای امنیت خلیج فارس بیرون آمد و به سمت ایران آمد و فهمید آمریکا نمی‌تواند امنیت خلیج فارس را تأمین کند و اگر بخواهد امنیت داشته باشد باید خودش را با جمهوری اسلامی ایران پیوند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اصفهان گفت: توسعه صنایع دستی و حمایت از کارگاه های کوچک و متوسط در این بخش یکی از راهکارهای مهم بمنظور اشتغالزایی در کشور و استان است.

خبرگزاری مهر

معاون میراث فرهنگی طی حکمی، مدیر جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور طی حکمی، سیدحسین علوی را به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد معرفی کرد. پیش از این، وحید رحمتی این سمت را بر عهده داشت. علوی مدتی را به عنوان مدیر بخش تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع دستی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعالیت داشته است. مراسم معارفه علوی طی هفته آتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی طی حکمی، مدیر جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد را منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی حکمی، سیدحسین علوی را به سمت مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور طی حکمی، مدیر جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد را منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

رییس جهاددانشگاهی دردیدار با رییس سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: در حوزه آموزش‌های تخصصی می‌توانیم همان‌گونه که درگذشته با سازمان استاندارد همکاری داشتیم، فعالیت‌هایمان را توسعه دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ششمین نشست هم اندیشی مدیران گردشگری 22 گانه تهران با حضور معاون امور اجتماعی و فرنگی شهرداری منطقه 6 و رئیس بنیاد ایران شناسی برگزار شد.