پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلالی گفت: در برنامه ششم حرفی از صنایع‌دستی نیست، اما به یمن توجه مقام معظم رهبری در برنامه هفتم فصل جداگانه‌ای به صنایع‌دستی اختصاص پیدا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات در مطلبی با اشاره به گرانی‌ها در کشور نوشت: مگر مردم ما از کشورهای همسایه چه کم دارند که با این همه امکانات خدادادی نفت وگاز و معدن و کشاورزی و تاریخ و فرهنگ و سرزمین چهار فصل و نیروی انسانی تحصیلکرده باید حسرت امکانات ورفاه و آسایش موجود در آنها را بخورند؟

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ارایه تسهیلاتی به میزان 130 میلیارد تومان توسط دولت سیزدهم به حوزه گردشگری آذربایجان شرقی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بامداد 24 تیر 1394 بود و محمدجواد ظریف در ایوان هتل کوبورگ وین، از همان جایی که روز قبلش برای خبرنگاران دست تکان می‌داد، خاطرات 17 روز ماراتن مذاکرات با 1+5 را در ذهن مرور می‌کرد و اکنون پس از 2883 روز در کلاب‌هاوس آن خاطرات را با مخاطبان خود در میان گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین کاشیان، نخستین رئیس موزه هنرهای معاصر تهران پس از انقلاب اسلامی آسمانی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی و نخستین رئیس موزه هنرهای معاصر تهران پس از انقلاب اسلامی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوسال پس از پایان عمر دولت حسن روحانی، نام و مواضع وزیر خارجه‌اش یک بار دیگر بحث برانگیز شده است. بحث‌هایی که روز 13خرداد با نوشتار او در اینستاگرام به جدال میان کاربران فضای مجازی میان اصولگرایان و میانه‌روها و اصلاح‌طلبان انجامید و در ادامه با سخنان سه‌شنبه شب او در کلاب‌هاوس ادامه پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر اهل جنگل‌نوردی باشید، خوب می‌دانید که جنگل دو فصل فوق‌العاده زیبا دارد؛ بهار و پاییز. البته بعضی جنگل‌ها ویژگی بهاری‌شان آنها را معروف کرده و بعضی‌ها هم ویژگی پاییزی‌شان اما جنگل «ابر» از آن دسته جنگل‌هایی است که دیدنش در هر دو فصل خالی از لطف نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: چرا ایرانی نباید ارزان و باکیفیت زندگی کند و اعلی بخورد وبپوشد و سوارشود و تفریح و شادی کند ولذت ببرد؟ چرا اینها مخصوص عده‌ای خاص است و برای آنها همیشه همه چیز هست و برای مردم عادی همواره شرایط حساس کنونی است و باید تا آینده‌ای نامشخص فقط تحمل کنند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران، ارگان دولت یکی از صفحات امروز خود را به مطالبی برای حمله مجدد به وزیر امور خارجه دولت روحانی و برجام اختصاص داد.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از افتتاح کارگاه خراطی و چوب بری در آستانه اشرفیه به مناسبت هفته صنایع دستی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزگاری ظریف گفته بود که آمریکا اگر بخواهد همه تاسیسات کشور را با یک بمب نابود می‌کند؛ در آن زمان رهبر انقلاب اسلامی از مسئولان نظامی خواستند ظریف را به یک تور برده تا ظرفیت‌های کشور را ببیند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین کاشیان، هنرمند شناخته‌شده عرصه هنر‌های تجسمی که مدتی در بیمارستان بستری بود، درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر عباس طارمی فردیست که در سالهای آخر عمر استاد سید عبدالله انوار در کنار ایشان حضور داشته و ساعت‌های زیادی را پای درس ایشان نشسته است. استاد سید عبدلله انوار که در اسفندماه سال گذشته رحلت کردند، از حکیمان و دانشمندان جامع حوزه طهران به شمار می‌روند و در عمر طولانی خود آثار فراوانی را در حکمت و علوم اسلامی، ادبیات و تاریخ ایران و تهران و کتاب شناسی و فهرست نویسی و احیای...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: عزت‌الله ضرغامی گفت: نباید این احساس به وجود بیاید که مدیران از خوف و نگرانی نسبت به برخوردهای قضایی، درخصوص حجاب سختگیری‌های بلاوجه کنند یا مرکزشان را تعطیل کنند یا خدماتشان را کاهش دهند.