پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

همه‌گیری کرونا باعث شد تا برخی مشاغل بخصوص در صنعت سرگرمی، دستخوش تغییرات معناداری شوند و مهاجرت آنها از دنیای واقعی به فضای مجازی فرصتی برای تقویت فعالیت‌های هنری در فضای مجازی حتی پس از فروکش کردن این بیماری فراهم ساخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار اخباری مبنی بر تخریب یک اثر در سیستان و بلوچستان خبرساز شده است.

وب‌گاه عصر ایران

زارع‌پور، وزیر ارتباطات گفت: از یک سال و نیم قبل مرکز توسعه هوش مصنوعی را راه اندازی کردیم و براساس آن همه دستگاه‌ها ظرفیت‌هایی که هوش مصنوعی برایشان ایجاد می‌کند را احصاء خواهند کرد. توضیحات وزیر ارتباطات را در ویدئو ببینید.

خبرگزاری تسنیم

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت حسین کاشیان، هنرمند عرصه نقاشی و خوشنویسی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - هتل چهار ستاره رویال پلاس تبریز با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مسیر تفرجگاه ائل گلی این شهر افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاظم نظری، مدیر کل هنر‌های نمایشی از پیگیری‌های بازسازی مجموعه فرهنگی تاریخی تئاتر شهر و برگزاری یک جلسه با مسئولان این مجموعه خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: با بهره‌برداری تجهیزات جدید ایستگاه بازرگان، امکان مناقشه‌های فنی و مالی حوزه صادرات گاز بین ایران و ترکیه به حداقل می‌رسد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با بهره‌برداری تجهیزات جدید ایستگاه بازرگان، امکان مناقشه‌های فنی و مالی حوزه صادرات گاز بین ایران و ترکیه به حداقل می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

"رویداد ملی جوانی جمعیت" توسط مرکز علم و فناوری جمعیت طیبه دانشگاه جامع امام حسین (ع) طراحی شده و در 3 محور اصلی همراه با اهدای جوایز ارزنده برگزار می‌شود؛ جایزه رتبه اول این رویداد 70 میلیون تعیین شده است.

خبرگزاری مهر

دست داشتن 9 متهم در سرقت فرش‌های سعدآباد، آغاز هفته صنایع دستی، برگزاری 300 برنامه در استان‌ها و تعطیلی یک روزه موزه‌ها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور فرهنگی وزیر ارشاد گفت: هر دو عید قربان و غدیر از اعیاد بزرگی است که برای ما پیام‌هایی دارند و جزو برترین اعیاد است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - هتل بوتیک خانه قدیمی سرخه ای تبریز با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محله تاریخی سرخاب این کهن شهر افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین کاشیان، هنرمند شناخته‌شده عرصه هنر‌های تجسمی که مدتی در بیمارستان بستری بود، درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار ویدیوی «معشوقه سلاح به‌دست طالبانی» با واکنش‌های گسترده ای همراه شده است.