پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل گل‌گهر در مصاحبه‌ای مفصل و اختصاصی با "ورزش‌سه"، به تمامی ابهامات پیرامون تیم فوتبال باشگاه و به ویژه بحث انتخاب سرمربی جدید پاسخ داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک پرتره از «پابلو پیکاسو» به قیمتی فراتر از حد پیش‌بینی‌شده فروخته شد که توانست رکورد یک موسسه حراجی آلمانی را بشکند.

خبرگزاری مهر

فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منتشر شد و علاقه‌مندان تا هفتم خرداد مهلت دارند تا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: معاونت زنان جهت حمایت از تولیدات داخلی و کارآفرینی بانوان هنرمند و معرفی صنایع دستی ایران، بازارچه‌های مجازی بین‌المللی را راه‌اندازی می‌کند.

خبرگزاری مهر

ششمین نشست هم اندیشی مدیران گردشگری مناطق 22 گانه با موضوع یکپارچگی و ابلاغ برنامه‌های گردشگری در تابستان با حضورسرپرست ستاد گردشگری و معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 6 برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «ناف» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری تسنیم

جریان شبه روشن فکری بر خلاف چیزی که پیوسته لقلقه زبانشان است و آن را به صورت برچسب به دیگران می‌زنند و سعی می‌کنند فضای عمومی را از این گفتارها پر کنند، به شدت خودشان بنیادگرا و مستبد و خشن هستند و رفتارهای خشونت آمیزی در این زمینه دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل حفظ بنا‌های تاریخی وزارت میراث فرهنگی گفت: مدرسه دارالفنون جزو مدارس تاریخی و در مالکیت وزارت آموزش و پرورش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک پرتره اثر «پابلو پیکاسو» به قیمتی فراتر از حد پیش‌بینی‌شده فروخته شد و رکورد یک موسسه حراجی آلمانی را شکست.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - قم گنجینه‌ای از صنایع دستی گوناگون که برخی از آنها مشترک با دیگر استانها و برخی دیگر نیز منحصر به فرد برای این استان به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌هایی همچون «حج در آیینه قرآن و ادب» و «کارتون موزه و معلولیت» خردادماه در نگارخانه‌ها و گالری‌های پایتخت برپا هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

اغلب مردم موی بلند را نشانه‌ای از زیبایی می‌دانند. موی بلند تداعی‌کننده‌ی سرزندگی، جوانی و برای برخی نشانه‌ای از سلامتی است. بیشتر زنان، اگر نه همه‌ی آنها، بسیار علاقه‌مند هستند بتوانند موهایی بلند و افشان داشته باشند. رشد سریع مو موضوعی داغ است و ما در ادامه می‌خواهیم ببینیم رشد سریع مو تا چه حد ممکن است و راهکارهای عملی آن چیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ اعلام کرد که با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های اصحاب رسانه جشنواره ملی رسانه‌های ایران را برگزار می‌کند.