پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم و جامعه جهانی او را یک شخصیت ملی و جهانی می شناسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید صادق آل طه در جماران نوشت: سخنان ظریف و بازتاب بسیار قوی و مثبت آن نشان داد که اگر بزرگان سیاست با مردم به صورت رو در رو و با ارائه راهکار های معلوم و معین و با صداقت صحبت کنند می توانند اینان را با خود همراه و همدل کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی با همراهی برخی از اعضای هیات رئیسه و رواسای واحدهای سازمانی این نهاد با مهدی اسلام‌پناه معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران و معاونان و مدیران ارشد این سازمان امروز چهارشنبه 17 خردادماه در سازمان ملی استاندارد برگزار شد. کارنامه جهاددانشگاهی بسیار درخشان است رئیس سازمان ملی استاندارد...

وب‌گاه عصر ایران

ضرغامی گفت: صداوسیما یا سایر رسانه‌ها می توانستند که آن 9 خانم را شطرنجی کنند و لباس و قهرمانی ورزشکار دونده ما را نمایش دهند.

وب‌گاه فرارو

این میان‌وعده عالی در هر رویداد اجتماعی حاوی مقدار زیادی کالری و نمک است، بنابراین چیپس‌ها می‌توانند باعث افزایش وزن ما شوند. به علاوه، آنها می توانند به اندازه چیپس سیب زمینی اعتیاد آور باشند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت «مجتمع جهان فولاد سیرجان» با حضور اعضای هیئت مدیره، حسابرس، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و 85 درصد سهامداران در سالن همایش های هتل ارم تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: مطالعات متعددی در مورد غذاهای چاق کننده صحبت می کنند. درست است که برخی از غذاها هستند که به دلیل ارزش کالری یا نحوه پختشان، باید در حد اعتدال مصرف شوند، چه از نظر کمیت و چه از نظر دفعات. آیا می دانید این غذاها چیست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: ظریف دو سال بعد از پایان وزارتش در کلاب هاوس به تبیین مذاکرات هسته ای پرداخت و در اتفاقی کم سابقه بیش از یکصد هزار نفر مخاطب در فضای مجازی را پای صحبت‌های خود نشاند.

خبرگزاری تسنیم

حسین کاشیان، هنرمند شناخته‌شده عرصه هنرهای تجسمی که مدتی در بیمارستان بستری بود، درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

این گفت‌وگو به دنبال پاسخی به این پرسش است که آیا محمدجواد ظریف به عنوان پلی میان مطالبات جامعه و محدودیت‌های قدرت برای رسیدن به درک متقابل عمل می‌کند حتی اگر این وسط، تندروهایی از دو طرف را خوش نیاید و بخواهند با برچسب «ماله‌کش» یا «خائن» او را در ترویج میانه‌روی خنثی کنند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی جشنواره، نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک، هشتم تا هفدهم تیر سال جاری برگزار می‌شود. این جشنواره قرار بود مهر سال گذشته برگزار شود که با درخواست هادی حجازی‌فر، دبیر جشنواره و موافقت اداره‌کل هنر‌های نمایشی به تعویق افتاد. نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک در سه بخش نمایش‌های صحنه‌ای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرزگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، عمده مطالعات و کار محسن کرمی مبتنی بر فلسفه و هنر تطبیقی ایران، هند و شرق دور استوار است. او در زمینه مطالعات ایرانی، پژوهش‌هایی در زمینه مهرآیینی و اندیشه سهروردی داشته و در روش‌شناسی گرایش‌های پدیدارشناختی و هرمنوتیک دارد که به اتکای همین تمرکز، به بررسی زیباشناسی هنر ایران می‌پردازد. کرمی آثارش را با بداهه‌نگاری‌هایی...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک، هشتم تا هفدهم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: به زودی شاهد خروجی قابل قبولی از خانه‌های خلاق صنایع دستی خواهیم بود اکنون تنها دو خانه خلاق در اختیار وزارت میراث فرهنگی است.