پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالروز قیام تاریخی 15 خرداد، بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌مناسبت فرا رسیدن سالگرد قیام خونین پانزدهم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با تشریح وضعیت اعتبارات مرمت و کاوش‌های باستان‌شناسی این استان، گفت: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است و از لحاظ غنای آثار تاریخی در کشور شاخص است و پنج اثر جهانی دارد، اما استان ناشناخته‌ای است و بودجه آن در حوزه ثبت آثار خیلی کم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر جدید ستاد امر به معروف گفت: بزرگترین ضعف لایحه عفاف و حجاب این است که گروهی کارشناس از منظر جرم‌شناسی به آن نگاه کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر خانه کاریکاتور ایران گفت: کاریکاتور زبان توانمند بین المللی است. از سلاح اثر بخش‌تر است و زبان جهانی اعتراض و مقاومت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: حجت الاسلام طاهری آکردی معتقد است بزرگترین ضعف لایحه عفاف و حجاب این است که به صورت میدانی تهیه نشده است و گروهی کارشناس از منظر جرم‌شناسی به آن نگاه کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: این یادداشت نه به علل وقوع و پیروزی انقلاب 1357 می‌پردازد نه کارنامه جمهوری اسلامی ایران در حیات بنیادگذار آن (1368- 1358) را برمی‌رسد و نه 34 سال پس از آن را. این نوشته تنها بر آن است که «آیت‌الله‌العظمی خمینی» را با هم‌لباسان شاخص یا اصطلاحا با آیت‌الله‌های دیگر که قبل‌تر می‌زیستند یا هم‌روزگار بودند مقایسه کند تا بر وجوه تفاوت یا تمایز انگشت گذارد بی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: از اینکه هویت ملت ایران شخصیتی مانند امام خمینی (ره) است افتخار می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل مجمع جهانی با حضور در مراسم ارتحال امام (ره) اهل بیت (ع) گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب جهان در عصر فعلی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یورونیوز نوشت: در ابتدای فیلم‌هایی که توسط استودیوی فیلمسازی کلمبیا پیکچرز تولید می‌شوند، لوگوی این شرکت به نمایش درمی‌آید؛ زنی با مشعلی در دست که با نام «دوشیزه آزادی» شناخته می‌شود. پشت این لوگو اما داستانی منحصر به فرد وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«عالم متهتک و جاهل متنسک، دل امام را خون کردند... درجوانی حرف امام را نمی‌فهمیدم؛ امروز خوب می‌فهمم!