چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تالار موزه‌ای «ماه هشتم» با نمایش گزیده آثار مرتبط با حضرت امام رضا علیه‌السلام در گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت.

خبرگزاری مهر

مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی گفت: همکاری با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و کشورهای هدف همچون ترکیه، روسیه، قطر با رویکرد صادرات صنایع‌دستی در دستور کار قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

تابلو «نگاه لئوناردو دی‌کاپریو زیبا به دوردست» اثر «دیمن هرست» که در سال 2016 توسط این هنرمند خلق شده است، در یک حراجی خیریه به قیمت 1.3 میلیون دلار فروخته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری رئیس ستاد مرکزی مراسم 14 و 15 خرداد در نشست خبری که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزار شد، ضمن تشریح ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت 14 و 15 خرداد در سراسر کشور گفت: چهاردهم خرداد 1368 و پانزدهم خرداد 1342 یادآور دو رویداد مهم انقلاب اسلامی است که یاد و نام رهبر کبیر انقلاب اسلامی...

خبرگزاری مهر

مصطفی ملکیان گفت: برای نگارش تاریخ فیلسوفان زن باید انگیزه و کارکردی در میان باشد. انگیزه نگارش این تاریخ به من مورخ اندیشه یا نویسنده کتاب برمی‌گردد و کارکردش به خواننده آن.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه را تعیین کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دلیل استقبال مخاطبان، نمایش «هوندا آدیداس» پنج شنبه و جمعه این هفته دو اجرا خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به مناسبت ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد ویژه‌هایی را تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس آزاد شد.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، مربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا گفت، آدم خرافاتی نیست و از خرافات خوشش نمی‌آید.

وب‌گاه عصر ایران

مهرعلیزاده: اعتراضات 1401 فقط برای حجاب نبود بلکه ناشی از نارضایتی‌ها و انبوه مطالباتی بود که به صورت خشم فروخفته در متن و بطن جامعه تلنبار شده بود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «هوندا آدیداس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی اشکان درویشی به دلیل استقبال مخاطبان، روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته (11 و 12 خردادماه) در دو سانس 16:30 و 20:30 روی صحنه می‌رود. این نمایش در شب‌های گذشته میزبان افرادی، چون مسعود اطیابی کارگردان، شهرزاد عبدالمجید بازیگر، سیروس همتی نویسنده و بازیگر، خشایار راد، اسدالله یکتا، مهری آل آقا، بهشاد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم از طرف کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی تعیین شدند.

خبرگزاری مهر

معاون گردشگری کشور از کاهش قابل ملاحظه گردشگران ورودی از کشور آذربایجان خبرداد ولی در عین حال پیش بینی کرد امسال با گشایش‌های سیاسی در روابط با عربستان، شاهد رشد بازارهای گردشگری جدید باشیم.