پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشت: فقدان دسترسی مناسب از مهم‌ترین موانع گردشگری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه مردم سالاری نوشت: فکری به حال کارمندانی که فرزندان خردسالی دارند که باید آنها را به مهد کودک بسپارند، نشده است. مهدهای کودک زودتر از 7 صبح پذیرش ندارند اما پدر و مادر باید ساعت 6 صبح در محل کار حاضر باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام (ره) با قیام 15 خرداد مدیریت جهان را با زدن زیر میز دستور کار روزانه آمریکا و شوروی به عهده گرفت. او هیچ قدرتی جز قدرت خداوند را به رسمیت نشناخت.

خبرگزاری مهر

لاهیجان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از کشف یک عدد خمره سفالی در حین خاکبرداری جهت احداث بنا در خیابان کارگر شهر لاهیجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتی، فقدان دسترسی مناسب را از مهمترین موانع گردشگری معرفی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

جوزف پیشتر در سال 2012 در یک مصاحبه درباره آن روز گفته است: «آنها یک ملحفه دور من پیچیدند و من یک چراغ رومیزی کوچک معمولی را در دست گرفتم و نگه داشتم.» این لوگو زنی با مشعلی در دست مانند مجسمه آزادی را نشان می‌داد که از سال 1928 بدین سو در ابتدای تمامی فیلم‌های محصول این استودیو ظاهر می‌شد.

خبرگزاری تسنیم

رادیو نمایش در هفته جدید دو سریال جدید «تلفن» و «بر آب‌های آبی آرام» را به روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه اصرار و پافشاری عجیب و غیر قابل توجیه مجلسیان در اواخر سال 1400، نتیجه داد و سرانجام، تغییر ساعت در شش ماهه نخست سال، منتفی شد تا از ابتدای سال 1402 اجرایی شود، اما مثل خیلی از طرح‌های دیگری که در کشور ما ابتدا تصویب می‌شود و بعد مورد کارشناسی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «فلسفه اسلامی» با هدف معرفی و آموزشِ فلسفه اسلامی به دانشجویان انگلیسی‌زبان در کشور انگلستان به چاپ رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«ایران دخت» تازه‌ترین اثر گروه نماهنگ مرکز بسیج رسانه ملی، روایتی از رشادت‌های قهرمانان ایرانی در طول تاریخ در دفاع از بانوان ایرانی است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: فصل پنجم کاوش آموزشی محوطه "گبری مود" با هدف آموزش دانشجویان رشته باستان‌شناسی و بررسی فضاهای معماری این محوطه آغاز شد.

خبرگزاری مهر

هنرمندان منبت کار گلپایگانی انتظار داشتند، پس از ثبت شهر ملی منبت، بازارچه ای که داخل پارک جنگلی ایجاد شده، رونق بگیرد اما این اتفاق نیفتاد و گلپایگان از معرفی هنرش در سطح ملی باز ماند.