پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از صحبت‌های جلالی نماینده مجلس در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درپی تحریم شرکت ابر آروان توسط آمریکا، جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمریکا وقتی به تیک‌تاک رحم نمی‌کنند توقع دارید به شرکت ابرآروان ما رحم کند؟ آن‌ها هیچوقت از ما و عملکرد ما راضی نیستند و از ما خوششان نمی‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: درپی تحریم شرکت ابر آروان توسط آمریکا، جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آمریکا وقتی به تیک‌تاک رحم نمی‌کنند توقع دارید به شرکت ابرآروان ما رحم کند؟ آن‌ها هیچوقت از ما و عملکرد ما راضی نیستند و از ما خوششان نمی‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جمهور توجه دادن مردم و افکار عمومی به ویژه نسل جوان به نقطه تحول و کانونی 15 خرداد را یکی از وظایف ستاد کنگره ملی بزرگداشت 15 خرداد عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره برای این روز تاریخی مهم بوده، اما بخش اصلی آن آگاهی دادن مردم نسبت به اصل واقعه 15 خرداد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

براساس آمار منتشر شده هفته گذشته تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر میزبان 5303 نفر علاقه‌مند به تئاتر بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌مناسبت فرا رسیدن سالگرد قیام خونین پانزدهم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: دشمنان با وجود تحریم‌هایی که خودشان به ما تحمیل کرده‌اند تحمل رشد صادرات و مثبت شدن رشد اقتصادی را ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

نیرو‌های پلیس در ازمیر ترکیه 400 اثر تاریخی از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند. در میان آثار تاریخی بدست آمده سر‌های بریده شده با لبانی دوخته دیده می‌شود. کارشناسان معتقدند که سر‌ها متعلق به قبیله جیوار در آمریکای جنوبی است. قدمت این سر‌ها به 500 سال می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

حجت الاسلام طاهری آکردی دبیر جدید ستاد نهی از منکر، گفت: شاید بزرگترین ضعف لایحه عفاف و حجاب این است که به صورت میدانی تهیه نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: آن روزی که مردم ورامین حرکت خود را آغاز کردند، در مقابل خود، رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی را می‌دیدند، اما با امید و امیدواری به تغییر حاضر به جانفشانی در این راه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور توجه دادن مردم و افکار عمومی به ویژه نسل جوان به نقطه تحول و کانونی 15 خرداد را یکی از وظایف ستاد کنگره ملی بزرگداشت 15 خرداد عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالروز قیام تاریخی 15 خرداد، یکی از کارکرد‌های مهم این کنگره را یادآوری ظلم و جنایات رژیم پهلوی و همچنین بیان خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مردم دانست و بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد. رئیس جمهور انگیزه...