چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جدیدترین نقاشی حسن روح‌الامین با عنوان «روح الرضا علیه السلام» که مربوط به لحظه وداع امام رضا علیه السلام با امام جواد علیه السلام است، در مشهد مقدس رونمایی شد. در این مراسم علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری‌اش، هنرمندانی، چون محمدرضا دوست محمدی و محمدعلی مجاهدی نیز حضور داشتند. حسن روح‌الامین وداع امام رضا (ع) با امام جواد (ع) را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران نیازمند مناسب سازی فضا‌های شهری برای حضور خانواده هاست و سازمان زیباسازی باید در حوزه مبلمان شهری رویکرد خانواده محوری را تقویت نماید. وی با اشاره به تبلیغات عرشه پل‌های عابر پیاده اظهار داشت: یکی از عوامل مخاطره آمیز برای تردد افراد از این پلها، تابلو‌های تبلیغاتی است...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یک درصد هزینه شرکت های دولتی و بانک ها به عرصه فرهنگ با تدوین آئین نامه بند «ه» تبصره 9 قانون بودجه در هیئت دولت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایشگاه‌هایی همچون «معلق»، «انتهای حضور»، «بانگ مهرورزان»، «سونات آبی» و «دایره رنگی» پایان این هفته در نگارخانه‌ها و گالری‌های پایتخت میزبان علاقه‌مندان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امشب، 10 خرداد ماه، در اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) که در سالن همایش‌های شهدای سلامت برگزار شد، از برگزیدگان جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری امام‌رضا (ع) تقدیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالجواد موسوی، شاعر و روزنامه‌نگار در روزنامه هم میهن نوشت: حالا کار به جایی رسیده که چند نفر از مسئولان بروند سراغ محمدحسین جعفریان و صراحتاً به او بگویند: احمدمسعود سکولار است و طالبان، مسلمان. به هرحال هرچه باشد ما با طالبان دست‌کم ده درصد اشتراکات داریم، اما با سکولارها هیچ وجه اشتراکی نداریم. به جعفریان گفتم: خب با این استدلال مضحک چرا در سوریه با داعش همکاری نکردند و علیه اسد...

وب‌گاه گسترش

درحالی که با نقش‌آفرینی بورس کالا انتظار می‌رود مسوولان معدنی به تولید‌کننده‌های فولادی حق انتخاب دهند و عرضه و تقاضا یکدیگر را تکمیل کنند، اما شاهد قیمت‌گذاری دستوری و دخالت دولت در بورس هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست های کلی نظام با بیان اینکه اقتصاد کشور تحت تأثیر احتکار ارزی شده است، گفت: جمهوری اسلامی پاسبان دزدها و نئولیبرالیسم ها نخواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: هر اندازه مردم در اداره جامعه مشارکت داشته باشند، نشانگر رشد آن جامعه است

وب‌گاه مشرق نیوز

مشتریان بانک مسکن که برای تعمیرات منزل خود امکان استفاده از وام جعاله مخصوص این مجموعه را دارند. مبلغ وام تعمیرات مسکن این مجموعه از محل اوراق 80 میلیون تومان اعلام شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی، سرمربی بارسلونا، به مقایسه شدن با پپ گواردیولا اعتراض کرده و می‌گوید میراث پپ در بلوگرانا او را تحت فشار گذاشته و مثل باری روی شانه‌هایش سنگینی می‌کند.