چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی نوشت: تا زمانی که آموزش و پرورش جایگاه شایسته‌ای پیدا نکند، ممکن نیست که به مراحل اصلی توسعه و پیشرفت گام بگذاریم و به موازاتی که نظام آموزشی عقب‌گرد می‌کند سایر نهاد‌ها هم در مسیر پسرفت خواهند بود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمدرضا صمیمی، هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی استان گلستان و نقش‌آفرین سوزن‌بان جوان فیلم «طبیعت بی‌جان» ساخته سهراب شهیدثالث راهی دیار باقی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ادعای ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان جوسازی رسانه‌ای است گفت: برنامه‌های اجرای صحنه این هنرمندان منتشر شده و اکثرا در هفته‌های آتی اجرا دارند و این مسئله نشان داد موضوع مطرح شده جوسازی رسانه‌ای است و برای این افراد زمان‌بندی فروش بلیط انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحسین هژبری؛ در رژیم منفور پهلوی مسئله مسکن یکی از مصیبتبار ترین مشکلات اجتماعی مردم ما بود. بسیاری از مردم در اسارت تهیه یک قطعه زمین و داشتن یک لانه بودند و چه بسا تمام عمرشان را زیر بار بانکها و سودجویان و غارتگران به سر میبردند تا بتوانند پناهگاهی را برای خود و فرزندانشان دست و پا کنند. قشر عظیمی از مستضعفان جامعه هم به کلی از داشتن خانه محروم بودند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ضرغامی گفت: بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس که یک هفته قبل مورد تقدیر وزارتخانه و دولت قرار گرفته بود، نباید انجام می‌شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضرغامی در واکنش به بازداشت مدیر حافظیه گفت: امیدوارم در چنین مسایلی اگر اتفاقات مشابه می‌افتد از مسیرهای بهتر و کم هزینه‌تر که دشمن سوءاستفاده نکند از این پس استفاده کنیم

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز نوآوری پست و لجستیک هوشمند گفت: اجرای مدل نوآوری باز در مرکز نوآوری پست ایران از بهترین اتفاقات حوزه پست در دنیا است. این اتفاق در سطح دنیا از اولین‌هاست و مورد توجه و تشویق اتحادیه پست جهانی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ادعای ممنوع‌الکاری برخی هنرمندان جوسازی رسانه‌ای است گفت: برنامه‌های اجرای صحنه این هنرمندان منتشر شده و اکثرا در هفته‌های آتی اجرا دارند و این مسئله نشان داد موضوع مطرح شده جوسازی رسانه‌ای است و برای این افراد زمان‌بندی فروش بلیط انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز (چهارشنبه دهم خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت درباره بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: خانم ادهم همکار خوب، متخصص، کارشناس، متعهد و مومنه ما بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد. وی ادامه داد: در دولت درباره این مساله بحث شد، ارزش‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس آزاد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «مکتوف؛ قصه آدم‌های صوری و آدم‌های واقعی» نوشته معصومه باقری به‌تازگی توسط نشر شانی منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب شامل 10 داستان است. «سَتار مکتوفی فرزندِ انور»، «مردی که پلوتو را کُشت»، «هیچ جای دنیا»، «خانه‌ی عقرب»، «مَکتوف»، «همه‌ی چشم‌های بسته خواب نیستند»، «اوپال‌رو»، «همسفر»، «دندان نیش»، «مصلحت» از جمله عناوین داستان‌های...

خبرگزاری تسنیم

«کمدی با کشوهای رنگی»، نوشته اولیویا روئیس، با ترجمه سعیده روغیری با نگاهی به سرنوشت مهاجران اسپانیایی به فرانسه منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آزادی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس خبر داد.