چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

حیرت و افسوس از نوع موضع‌گیری و سخنان و رفتار استاندار فارس و از آن بدتر اقدام دادستانی شیراز در جلب و بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و مدیر مجموعه تاریخی حافظیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم مقام عزت‌الله ضرغامی نسبت به ماجرای حاشیه‌ساز خواستگاری در آرامگاه حافظه و دستگیری مدیر این مجموعه تاریخی فرهنگی و مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس به این دلیل، موضع و واکنش خود را نشان داد.

وب‌گاه گسترش

قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون میراث فرهنگی کشور با انتشار متنی با عنوان «دولت در دولت» به همراه تصویری از مدیر آرامگاه حافظ که چندی پیش عزت‌الله ضرغامی به مناسبت روز جهانی موزه‌ها از او تقدیر کرده بود، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره آنچه در آرامگاه حافظ رخ داده است، نوشت: «در بنای تاریخی حافظیه در شیراز دختر و پسر جوانی در میان جمعی از هم خواستگاری...

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی ظرفیت‌های گردشگری در کشور و حتی در اطراف پایتخت نشان می‌دهد که می‌توان با کمی مدیریت زمان و هزینه از مناطقی خوش آب و هوا و دارای جاذبه های زیست محیطی بسیار بازدید کرد و سفرهایی را تجربه نمود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش‌ها به انتشار فیلمی از برپایی یک مراسم خواستگاری در حافظیه شیراز همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قائم مقام عزت‌الله ضرغامی نسبت به ماجرای حاشیه‌ساز خواستگاری در آرامگاه حافظه و دستگیری مدیر این مجموعه تاریخی فرهنگی و مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس به این دلیل، موضع و واکنش خود را نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

عشق و ارادت هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی به امام علی ابن موسی الرضا (ع) همواره در آثار هنری خلق‌شده از سوی آنها تبلور یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - برگزیدگان دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی در بخش‌های طبیعت و گردشگری، صنایع دستی، معماری و میراث فرهنگی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون میراث فرهنگی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: به دلیل اهمیت تاریخی و گردشگری مسجد 700 ساله جامع شهر مرند، کاربری مذهبی بخش مرکزی این مکان تاریخی به حداقل رسیده و گردشگرمحور می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با روند کم آبی، بخش‌های مهمی از صنایع‌دستی ایران در چند سال آینده با چالش‌ها و مسائل مختلفی روبه‌رو خواهد شد و ژئوپلیتیک صنایع‌دستی ایران به واسطه پدیده گرمایش زمین و کمبود آب تغییر و پدیده کم‌آبی گریبان صنایع‌دستی را هم خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آموزش و پرورش الگوی کلی نهادهای حکومتی و جامعه است و به همین علت سنگاپور در این رتبه‌بندی‌ها اول می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان از نفس‌گیرترین رقابت انتخاباتی خود پیروز بیرون آمد. رقابتی که بازنده‌ی آن را بسیاری از کارشناسان رجب طیب اردوغان، سیاستمدار اسلام‌گرا می‌دانستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نهادینه شدن تحریم‌ها، هرچند مشکلات عدیده‌ای در حوزه معیشت خانواده‌ها و اقتصاد کشور شکل می‌گیرد اما در ادامه حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هم تحت‌تاثیر مشکل تحریم‌ها قرار می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: هرچند دولتمردان و مدیران اصولگرا همواره نقش تحریم‌ها در بروز مشکلات اقتصادی، ارتباطی، اجتماعی و... را انکار می‌کنند، اما واقع آن است که تحریم‌ها مشکلات عدیده‌ای را برای کشور ایجاد کرده و تنگناهای جدی برای معیشت خانواده‌ها شکل داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فاطمه راکعی نماینده پیشین مجلس در اعتماد به بررسی اقدامات دولت ابراهیم رئیسی درباره تحریم ها پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به رای اعتماد مجلس به وزیر جدید آموزش و پرورش پرداخت.