چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مدیر آرامگاه حافظ بعد از دو شب بازداشت با قید وثیقه آزاد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما صبح امروز (چهارشنبه دهم خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با حاشیه‌های رادیو تبیین و فلسفه تشکیل آن گفت: رادیو تبیین موج 95.5 اف ام، مناسبتی است و در مناسبت‌های مختلف سال اسامی مختلف پیدا می‌کند و از اول محرم به رادیو محرم و در اربعین به رادیو اربعین تغییر نام می‌دهد. به گفته وی، این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های رادیویی با تولید و پخش برنامه‌های متنوع به سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) می‌پردازند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در واکنش به خبر دستگیری مدیر مجموعه حافظیه، گفت: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس بعد از دو شب بازداشت امروز صبح با قید وثیقه آزاد شد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، با انتشار یادداشتی به بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس و مدیر مجموعه تاریخی حافظیه شیراز اعتراض کرد.

خبرگزاری مهر

مجموعه‌داستان «مکتوف» نوشته معصومه باقری توسط نشر شانی منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی انجمن سینماداران روزهای تعطیلی سینماها را در هفته آینده اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نویسنده در یادداشت خود می نویسند: مگر رهبری نفرمودند همه با مهربانی در کنارهم باشید؟ مگر کشور تفکیک قوا ندارد و مرزهای قانونی برای همه تعریف نشده است؟ آیا با این کارها حجاب و عفاف که امری قانونی هست حاکمیت می یابد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود 14 هزار نفر تاکنون اعزام شده‌اند و عملیات حج به خوبی در حال انجام است و افزایش روابط دیپلماتیک با کشور میزبان باعث شده هماهنگی‌ها بسیار خوب باشد.

وب‌گاه گسترش

کشور عمان جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر دارد که 40 درصد آن خارجی است و برخلاف خط مشی سیاسی برخی کشورهای منطقه، به دنبال پایداری روابط خود با ایران بوده است؛ به گونه‌ای که طی سال‌های اخیر روابط دوجانبه ایران و عمان در بعد سیاسی مطلوب و دال بر همکاری متقابل بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه‌های شبکه‌های رادیویی به مناسبت 14 و 15 خرداد تقدیم حضور مخاطبان می‌شود. تولید مستند زندگی امام خمینی (ره)، انعکاس مراسم حرم امام خمینی (ره) و پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بخش‌هایی از ویژه برنامه «روح الله» از رادیو تهران است. «روح الله» در قالب گفتگو و مستند به مناسبت 14 خرداد، از ساعت 9:30 تا 12:30 روی آنتن رادیو...