چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

رمان سه‌جلدی «هیوکا باشگاه ادبیات کلاسیک» نوشته هونوبو یونیزاوا با ترجمه حورا نقی‌زاده توسط انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، ایده اعطای نشان عالی دانش را یک ایده حکیمانه برشمرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دوشنبه شب در آیین اعطای نخستین نشان عالی دانش که با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی و چهره‌های ماندگار در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران منشا برکات علم و فناوری و حکمت هستند و این حاصل تلاش خالصانه و زحمات...

وب‌گاه گسترش

نصراله محمدحسین فلاح - عضو هیات‌مدیره انجمن مدیران صنایع و کنفدراسیون صنعت ایران

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در واکنش به شایعه تخریب یک خانه در بافت تاریخی شیراز، گفت: هیچگونه تخریبی انجام نشده و دیوارکشی برای حفاظت از این واحد بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر بخواهیم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه مشکل حجاب را حل کنیم، فقط مشکلات را افزایش می دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را بررسی می کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت، مقدماتی مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه 2024 تا 31 خرداد ماه با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این طور که از قراین و شواهد بر می‌آید چهره‌ها در این عکس ها (عکس زنان قاجار) چندان واقعی نیستند. سبیل ها و ابروها و خال های گوشتی گویا همگی با مداد مشکی کشیده شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالروز تأسیس دانشگاه تهران 12 چهره برجسته علمی کشور در حوزه‌های مختلف دانش معرفی و نخستین نشان عالی دانش به آنها اهدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

این طور که از قراین و شواهد بر می آید چهره ها در عکسهای زنان قاجاری چندان واقعی نیستند. سبیلها و ابروها و خالهای گوشتی گویا همگی با مداد مشکی کشیده شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس سازمان سینمایی خطاب به سینماگرانی که با آثار بدون مجوز همکاری می‌کنند، اعلام کرد که با آنها قطع همکاری خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: نوری قزلچه گفت: تعدادی از اعضا کمیسیون مشترک طرح صیانت پیگیر هستند مواد طرح صیانت را مصوب شده در کمیسیون عنوان کنند و فقط ماده پایانی را که زمان اجرای قانون به صورت آزمایشی است، به صحن بیاورند که با رای صحن این طرح عملا با تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شود.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، سرمربی رم می‌گوید فقط به این فکر می‌کند که شادی را به هواداران هدیه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک برگ از شاهنامه قوام الدین حسن وزیر متعلق به دوران آل اینجو در موزه هنر جهان به معرض نمایش گذاشته شد.