چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «حسن مسلمی‌نائینی» رئیس جهاد دانشگاهی در مراسم اختتامیه دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران با بیان این‌که مقام معظم رهبری گفته‌اند فداکاری برای آن است که انسان‌های اخلاق‌مند و فداکار شناسایی و معرفی شوند، در ادامه اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ فداکاری باید تبلیغ شود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در رابطه با حواشی به‌وجود آمده در یک مناظره درباره تفاوت نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز توضیح داد.

خبرگزاری مهر

توانمندسازی و توجه به نقش مردم و جوامع محلی در حفاظت از منابع طبیعی موجب می شود آنها چشم انداز و سیاست ها و ماموریت های کلان کشور را درک کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ی کشور از ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت، مقدماتی مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه 2024 تا 31 خرداد با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی هنرمندان تئاتر کمدی، با اعلام این که مهم‌ترین مشکل فعالیت هنرمندان این عرصه، صدور مجوزهای بی رویه از سوی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بر آمادگی این انجمن صنفی برای یاری رساندن به آن اداره کل تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد انصاری بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس: کسانی که در فوتبال پایه فعالیت می‌کنند، می‌دانند مربی‌ها 12-14 بازیکن خوب و مستعد را به شکل کاملا سلامت انتخاب می‌کند و بعد به سراغ لیست سفارشی می‌رود که اصطلاحا به آنها بازیکن مالی یا بازیکن ملی پوش هم می‌گویند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دلایل غیرعلنی کردن دادگاه باید مستدل اعلام شود. پس چرا این فرایند در این مورد طی نمی‌شود؟ آیا به این دلیل که تصمیم دادگاه از منطق استواری تبعیت نمی‌کند؟ و یا قادر نیست این منطق را به دیگران منتقل کند؟

خبرگزاری مهر

نرجس خدایی گفت: هورست کروگر در کتاب «خانه درهم شکسته» نشان می‌دهد شمه‌هایی از فاشیسم در رفتارهای فردی و اجتماعی آدم‌هایی که در آغوش گرم آنها بزرگ شده‌ایم هست.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نشست دو روزه «داوری» در ترازوی داوری که به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی صبح امروز ششم خرداد ماه در تالار تمدن این پژوهشگاه آغاز به کار کرد؛ گفت: این جلسه برای مدح استاد داوری اردکانی نیست ولی در عین حال داوری و قضاوت در خصوص کارهای دکتر داوری است. تا حدود نیم قرن قبل اگر در ایران می‌گفتند فلسفه، مراد فلسفه اسلامی شامل فلسفه مشا، اشراق و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نصرالله پژمانفر گفت: من هم به اختلال اینترنت اعتراض دارم، چرا که امروزه کسب و کار و زندگی مردم در گرو اینترنت است و آنها با چالش مواجه هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تایید برنامه ها و کارنامه فعالیت «رضا مراد صحرایی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، وی را گزینه‌ای مناسب برای این وزارتخانه و اجرای سند تحول در نظام آموزش و پرورش دا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هم میهن در مطلبی بر برگزاری علنی دادگاه الهه محمدی تاکید کرده و پرسیده آیا دلیل غیرعلنی برگزار شدن این است که تصمیم دادگاه از منطق تبعیت نمی‌کند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کامبیز درم بخش، یکی از مطرح‌ترین کاریکاتوریست‌های ایرانی بود که کاریکاتورهای ساده و در عین حال جذابی از او به یادگار مانده است.