چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

ما اطراف تئاتر شهر با افرادی طرف هستیم که در پوشش دستفروشان هم معبر را سد کرده و هم امنیت محدوده را مختل کرده‌اند و نیاز است که همکاری‌های بیشتری با شهرداری شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان با اشاره به شرایط تورمی در کشور، می‌گوید: به نظر می‌رسد اولویت‌های سیاست‌گذاری کلان در ایران با وجود همه شعارها، اقتصاد نیست، چون اگر اولویت، اصلاح شرایط اقتصادی باشد، مسیر مشخص است.

وب‌گاه عصر ایران

خبر در گذشت باقر پرهام را پسرش رامین پرهام امروز در توییتر اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

گروه تعزیه «شبیه واقعه» که مقام نخست فستیوال تئاتر صحرایی تونس را کسب کردند از سوی رئیس و مدیران حوزه هنری طی مراسمی تجلیل شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لایحه پیشنهادی عفاف و حجاب که از سوی قوه قضائیه و دولت به مجلس تقدیم شده است موضوعی بود که - یکشنبه 7 خرداد - با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین نقدعلی، دبیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی بیاتی فعال حوزه عفاف و حجاب در برنامه تهران20 بررسی و مورد مناظره قرار گرفت. بیاتی در ابتدا به بیان نظر شخصی‌اش درباره این لایحه...

خبرگزاری مهر

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی از 8 تا 21 خرداد از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناسان معتقدند که دولت برآمده از حزب عدالت و توسعه، برنامه ویژه ای برای گذار از بحران اقتصادی ندارد و ترکیه؛ در آخرین دوره ریاست جمهوری اردوغان، شرایط سختی را سپری خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انجمن ملی خرما برای اولین بار پاویون تخصصی با حضور بخش قابل توجهی از تولیدکننده ها و فعالان حوزه فرآوری و بسته بندی حضور دارند.

وب‌گاه فرارو

حوالی رستوران شمشیری در سبزه میدان که می‌رسیم. محمد منیعی، از قهوه خانه شمشیری یاد می‌کند و می‌گوید: «پدربزرگ محمد حسن شمشیری، از نمایندگان صنف قهوه‌خانه‌داران در دوره مشروطه بود، خودش هم در کودکی شاگرد قهوه‌چی بود و بعد برای خودش قهوه‌خانه باز کرد، اما از حوالی سال 1320 شمسی تغییر شغل داد و چلوکبابی راه اندازی کرد.»

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی با عنوان راهبرد‌های ایران و رژیم بعث عراق پس از فتح خرمشهر توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور فرماندهان حاضر در دفاع مقدس و پیشکسوتان بسیج، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، جهاد سازندگی و فراجا برگزار شد. سردار علی‌محمد نائینی مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، گفت: برگزاری چنین...

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مصوبه جلسه 54 مورخ هفدهم اردیبهشت ماه 1402، کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها - شورای عالی انقلاب فرهنگی، احکام ریاست 2 دانشگاه، یک مرکز آموزش عالی و یک موسسه پژوهشی کشور را برای مدت چهار سال صادر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در ششمین همایش فصلی نهضت خاطره گویی گفت: تاریخ شفاهی حدود ششصد فرمانده گردان از دوران دفاع مقدس انجام شده است.