چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز بین المللی حوزه‌های جامع آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه خشک گفت: برای 16 استان کشور برنامه توانمندسازی جوامع محلی، توجه به انسجام سازمانی و مدیریت جامع حوزه های آبخیز برنامه ریزی شده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (8 تا 21 خرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد. بازار میوه این روزها تنوع رنگی زیادی دارد و نوبرانه های نیمه نخست سال بیشتر از نیمه دوم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی از 8 تا 21 خرداد از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (8 تا 21 خرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد. بازار میوه این روز‌ها تنوع رنگی زیادی دارد و نوبرانه‌های نیمه نخست سال بیشتر از نیمه دوم است. بازار میوه میوه‌های پر آب در فصل گرما سال موجب جلای روح و تأمین آب مورد نیاز بدن است؛ متأسفانه گسترش خشکسالی موجب شده تا کشور‌های جهان اول...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اقتصاددان با اشاره به شرایط تورمی در کشور، می‌گوید: به نظر می‌رسد اولویت‌های سیاست‌گذاری کلان در ایران با وجود همه شعارها، اقتصاد نیست، چون اگر اولویت، اصلاح شرایط اقتصادی باشد، مسیر مشخص است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باقر پرهام، مترجم و پژوهشگر فلسفه، در 88 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

طرح جدید کارمزد در حوزه پرداخت الکترونیک، شروعی برای اصلاحات نظام‌های پرداخت است که می‌تواند با اراده بانک مرکزی در اصلاح سیستم‌های پرداخت و با در نظر گرفتن منافع ملی و وظایف اساسی بانک مرکزی در کاهش نرخ بهره و صیانت از ارزش پول ملی ادامه یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مترجم و پژوهشگر فلسفه شنبه 7 خرداد در سن 88 سالگی در کالیفرنیای آمریکا در گذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بین المللی حوزه‌های جامع آبخیز گفت: امسال با همکاری دفتر کل حفاظت خاک و دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری برای 16 استان برنامه توانمندسازی جوامع محلی و مدیریت جامع حوزه های آبخیز برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل امروز در همایش ملی مهارت افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه ای در آموزش عالی کشور اظهار کرد: امروز ضروری است که برای آموزش‌های دانشگاهی، بسته مهارتی تعریف شود. پیش‌تر توجه به آموزش‌های مهارتی یک مزیت بود. وی افزود: دانشجویی که از بسته‌های مهارتی استفاده کند در کارآفرینی و اشتغال موفق‌تر خواهد بود. دانشگاه‌های مهارت‌محور ایران مانند...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایبنا نوشت: خبر در گذشت باقر پرهام را پسرش رامین پرهام امروز در توییتر اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باقر پَرهام، مولف، مترجم و پژوهشگرِ حوزه جامعه‌شناسی و فلسفه درگذشت

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: آیین نامه آموزش های مهارت محور با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین می شود.

وب‌گاه فرارو

باقر پرهام در سن 88 سالگی درگذشت. او از جمله روشنفکران تاثیرگذار در دهه‌های چهل و پنجاه شمسی بود.