چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

93 هزار جلد کتاب توسط انتشارات های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی چون چاپ و نشر بین الملل، صاد، امیرکبیر و سوره مهر در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب عرضه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر جهاد گفت: عشایر 35 درصد از صنایع دستی و 25 درصد از گوشت قرمز کشور را تولید می‌کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: از طریق سامانه هوشمند و به صورت برخط نهاده دامی، سوخت، کالا و آموزش به عشایر کشور ارائه می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رضا داوری اردکانی گفت: فلسفه به معنای تفکر باید باشد تا کارها را تذکر دهد. البته اگر نباشد پریشانی و ندانم کاری همه جا را فرامی‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی آرای رهبرانقلاب در حوزه تحول میتواند مفاهیم نزدیک به این مفهوم و برخی انحرافات در این امر را دقیق تر تشریح کند.

وب‌گاه فرارو

برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، علیمحمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با ا شاره به اجرای ویژه برنامه‌های هفته بدون دخانیات در سطح منطقه، گفت: شعار هفته بدون دخانیات که از 4 الی 10 خردادماه می‌باشد، ««سیگار یا سلامتی، انتخاب با شماست» انتخاب شده است. متولیان تصریح کرد: به همین مناسب و با هدف ارتقاء آگاهی شهروندان در خصوص مضرات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، طی احکام جداگانه‌ای دکتر سیف الله سعدالدین را به عنوان رئیس دانشگاه سمنان، دکتر سیدمحمودرضا آقامیری را به عنوان رئیس دانشگاه شهید بهشتی، دکتر امین حسینی را به عنوان رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عسگر دیرباز را به عنوان رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

در حاشیه برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی "ایران هلث"، از چهار محصول دانش بنیان با حضور رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سوهانی درخصوص برنامه «شبکه نقد» که پنجشنبه‌ها ساعت 20 از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود و به نقد اختصاصی تولیدات شبکه‌های نمایش خانگی می‌پردازد، صحبت و بر تعامل نزدیک و اهداف راهبردی مشترک با ساترا تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

پیتزا غذایی بسیار محبوب و مشهور در دنیاست و سیر تاریخی پر فراز و نشیبی دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.

خبرگزاری مهر

لایحه برنامه هفتم توسعه، در فصل نهم به موضوع آب و چالش‌های موجود در حوزه آب کشور و راهکارهای برون رفت را مورد توجه قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه در نشست خبری گفت: از نیمه سال گذشته، بحث عفاف و حجاب در نهاد‌های مختلف مطرح شد و رویکرد‌های متفاوتی در مورد حجاب وجود داشت، اما آنچه به اجماع رسیده این است که باید بین افراد تفاوت قائل شویم. در کشور اجماع وجود دارد که نباید بدنبال برخورد فیزیکی و قضایی صرف باشیم. اولویت باید در بخش‌های دولتی باشد. بهزاد پورسید...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - شهردار گنبدکاووس با اعلام آمادگی این نهاد برای کمک به مرمت قسمت مخروطی گنبدقابوس و محوطه‌سازی حریم این بنا گفت: شهرداری آمادگی دارد به هر میزان که متولیان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای مرمت بنا و محوطه‌سازی برج قابوس تخصیص دهند، اعتبار تامین کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشتی ایران با گلایه از رای داوران در مبارزه با امین طاهری گفت: نمی‌دانم چرا آن تصمیم گرفته شد؛ بعد از این رقابت‌ها دچار یاس و سرخوردگی شدم.