چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: شهرداری بندر کنگ به تازگی اقدام به تعریض معبر و ایجاد پارک بانوان در بافت تاریخی این منطقه کرده است که بدون استعلام و هماهنگی با این اداره‌کل بوده و مکاتبات برای توقف این فعالیت‌ها انجام شده است.

خبرگزاری مهر

انجمن دوستداران قانونمدار میراث فرهنگی از امروز با 9 عضو رسمی فعالیت خود را طی نشستی در کمیسیون ملی یونسکو آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

آمادگی سفر حج | عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث و کارشناس مسائل حج با تقسیم‌بندی حقوقی که ادای آن قبل از سفر حج الزامی است، از زائران خواست که نسبت به ادای این حقوق اهتمام داشته باشند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصاویر کشف مومیایی 1200 ساله در زیرزمین با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری دانشجو

یه گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالرحمن راجح مدیر غرفه یمن درباره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: طبیعتاً ما برای ارائه آثار مکتوب خود به سی‌وچهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دعوت شدیم و در آن شرکت کردیم. ما در غرفه یمن آثاری را در موضوعات تاریخ سرزمین یمن، فرهنگ مردم و جذابیت‌های گردشگری ارائه دادیم. وی افزود: باید به این مسئله نیز اشاره کنم که ما در غرفه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر امروز در جنگ اقتصادی است سپاه برای این جنگ ساختار سازی می‌کند و اگر در میدان جنگ نیابتی وارد شود سپاه از دور قدرت می‌سازد.

وب‌گاه عصر ایران

در این دستورالعمل تاکید شده بود که تبلیغاتی که به بازنمایی مثبت ترویج الگوی خانواده کامل خانواده (چهار فرزندی) و خانواده گسترده (پدربزرگ و مادربزرگ، دایی، عمه و...) و فرزندآوری می‌پردازد با رویکرد تشویقی مشمول تخفیف قرار گیرند.

وب‌گاه عصر ایران

این تصویر که البته مکان و زمان آن به درستی مشخص نیست، واکنش‌های مختلفی را در پی داشته و به سرعت در فضای مجازی در حال دست به دست و دیده شدن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از 22 جلد کتاب مجموعه سپاه در گذر زمان که صبح امروز در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد طی سخنانی با اشاره به تاریخ چگونگی شکل گرفتن و رشد و اقتدار سپاه گفت: سپاه پاسداران از همان روز اول با اتکا به مردم قوی و مقتدر شکل گرفت. وی افزود: امپراتوری‌های بزرگ هستند، اما برای...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سپاه همچنان ناشناخته است و سِر قدرت سپاه هم در همین ناشناختگی است گفت: اگر امروز در جنگ اقتصادی است سپاه برای این جنگ ساختار سازی می‌کند و اگر در میدان جنگ نیابتی وارد شود سپاه از دور قدرت می سازد. سپاه بلد است چگونه زیر دید و تیر دشمن قدرت بسازد و همواره یک قدرت جاری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین هادی گفت: موضوع آینده‌پژوهی قضایی برای اولین بار در قوه قضائیه مطرح می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر پر شده از تصاویر تشویقی برای فرزندآوری، بیلبوردهایی که در فضای مجازی واکنش برانگیز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی گفت: سپاه از هیبت ظاهری قدرت‌ها نمی هراسد و در چشم سپاه هیچ قدرتی جز قدرت خداوند دیده نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رمضانی گفت: برخی از مسئولین می‌گویند مردم ما کتاب‌خوان نیستند. اما مردم ما هم کتاب‌خوان و هم اهل مطالعه هستند.