چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

چه خوب است که صداوسیما برنامه شیوه را با همین شکل و سیاق ادامه دهد تا عیار آدم هایی مثل علیزاده که در همه جا در حال حرف زدن هستند مشخص شود.

خبرگزاری مهر

ارنستو ویلگاس پولژاک گفت: امپریالیسم جهانی به دنبال نابودی حافظه تاریخی ملت هاست و به همین جهت رسالت و مأموریت سازمان اسناد و کتابخانه ملی در هر کشور، بسیار مهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن بزرگ "دختران بهشت" با استقبال باشکوه دانش‌آموزان مدارس دخترانه جنوب تهران در قطعه 40 گلزار شهدا و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد. این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدای غیرت، امنیت و مدافع حرم از جمله پدر و مادر شهید آرمان علی‌وروردی، مادر شهید علی خلیلی، پدر و مادر شهید...

خبرگزاری مهر

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: ستادهای صبر به عنوان جایگزین دادگاه و دادسرا، تلاش می‌کنند که بر مبنای عدل، انصاف و اخلاق راهی برای حل اختلافات پیدا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازدید از اماکن گردشگری در نوروز 1402 با رونق خوبی روبه‌رو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: چندی پیش علی علیزاده در برنامه جدال موسی غنی‌نژاد را به مناظره دعوت کرد. غنی‌نژاد در نامه‌ای سرگشاده به علیزاده با قبول مناظره، انجام آن را مشروط به برگزاری در یک رسانه همگانی فعال در ایران کرد. پس از برنامه شیوه، پیشنهاد میزبانی مناظره را در شبکه چهار داد و با قبول طرفین قرار شد این مناظره در تاریخ 30 اردیبهشت برگزار شود. این مناظره درباره مکتب اقتصاد ایران و نسبت آن...

خبرگزاری مهر

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به خبر استعفای خود پس از ایام حج گفت: هیچ شائبه‌ای نیست و اتفاق خاصی نیفتاده است.

وب‌گاه ورزش سه

شاید لوچانو اسپالتی درباره رفتن از ناپولی حرف زده باشد، اما با کاری که با ماشینش کرده، برای همیشه باشگاه و قهرمانی در سری A را به یاد خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

در صورت توجه و حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط با حفظ مشاغل سنتی همچون درودگری می‌توان نسبت به تولید محصولات چوبی و عرضه آن در بازار صنایع دستی اقدام کرد و در سایه تداوم این فعالیت‌ها، فرصت‌های شغلی قابل توجهی نیز ایجاد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد درباره خبر برکناری یا استعفایش از هیات دولت توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: وقتی سخن از آفریقا میشود، اولین چیزی که به ذهن میرسد ذخایر طبیعی است. اما ثروت اصلی و گنج پنهان آفریقا، ارزشهای فرهنگی، تمدنی و انسانی این قاره ثروتمند است.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر از فروش 401 میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تهران داد.

وب‌گاه عصر ایران

تصویری که پوپر از چرچیل ترسیم می‌کند، با تصویر خانم موخرجی متفاوت است. پوپر چرچیل را "بزرگترین دولتمرد قرن بیستم" می‌دانست ولی موخرجی سیاستمدار فربه انگلیسی را دولت‌مردی بی‌رحم می‌داند که گرسنگی نکشیدن مردم بریتانیا را مهم‌تر از گرسنگی مردم مفلوک هندوستان می‌دانست.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: آزادسازی خرمشهر، صرفا آزادسازی یک شهر و یک پیروزی ساده نبود.