چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

نحوه مناظره موسی غنی‌نژاد از حامیان لیبرالیسم و نوع تحلیل‌های نشریات زنجیره‌ای درباره دو مناظره اخیر وی، مصداق کامل عوام‌فریبی، فرار به جلو به جای پاسخگویی و پروپاگاندای رسانه‌ای است.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که اقتدار قوه قضاییه به اجرای قانون است گفت: واکنش‌های قاطع قوه قضاییه در برخورد با عوامل ناامنی و تروریست‌ها موجب عزت و اقتدار قوه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این نمونه های زنده‌ی کمال زیبایی هستند. اگرچه زیبایی در چشم بیننده است و هر کشوری استاندارد خود را دارد که زیبایی را با توجه به آنها تعریف می کند. با این حال، در برخی موارد، زیبایی یک زبان جهانی است، درست مانند نمونه هایی که در بالا دیدی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک عضو هیئت علمی رشته طراحی لباس، درمورد زیبایی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم حوزه پوشاک و کهنه شدن مد پس از یک دوره زمانی، توضیحاتی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کوروش تشت‌زر، پیشکسوت استقلال گفت: به جز مهدی قایدی من بازیکنی را در استقلال ندیدم که بتواند نتیجه را عوض کند. این مسئله در بازی با تیم‌های مدعی مثل سپاهان و پرسپولیس به خوبی دیده شد و استقلال از 12 امتیاز ممکن مقابل آن‌ها فقط یک امتیاز گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: اجمالا اینکه منطق آقای غنی‌نژاد در کنار بانیان کودتای 28 مرداد 1332 (سازمان سیاه و MI6 و مزدورانش نظیر فضل‌الله زاهدی) و منطق برچسب زنانه و تروریستی گروهک‌های تروریست و برانداز قرار می‌گیرد و هم‌افقی مدعیان غربگرای لیبرالیسم با وی و امثال وی نیز عجیب نیست.

خبرگزاری تسنیم

حسین پارسایی کارگردان نمایش "هفت خان اسفندیار" گفت: من آدم سیاسی نیستم و گرایش فکری‌ام روشن است؛ متأسفم عده‌ای رنجیده خاطر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معمولا مرسوم است که بعد از دستگیری جنایتکاران جریان رسانه‌ای؛ خصوصا رسانه‌های خارجی به‌سمت تطهیر اقدامات و جنایات آنها می‌رود و بخشی از جامعه هم با آنها همراه می‌شود!

وب‌گاه عرشه آنلاین

«جورجیا اوکیف» زندگی خود را وقف نقاشی کردن بخشی از زیبایی طبیعت کرد که شاید همه مردم قادر به دیدن آن زیبایی‌ها نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس یازدهم در حالی دوم خرداد آخرین انتخابات هیات رییسه خود را برگزار می‌کنند که رایزنی‌های سیاسی و جناحی زیر پوست بهارستان در جریان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر عتریسی استاد علوم اجتماعی دانشگاه لبنان می گوید: بعضی از شخصیت‌های آفریقایی یا آمریکای لاتینی از مقابله با فکر غربی با عنوان «سرپیچی معرفتی» تعبیر می‌کنند که تعبیر زیبایی است. دیگران این مسأله را «آزادسازی دانشگاه» می‌نامند، چرا که از نظر آن‌ها دانشگاه هنوز تحت اشغال است. ما در دانشگاه معارف نامش را پروژه «تأصیل» گذاشته‌ایم و از عنوان «اسلامی‌سازی» استفاده نمی‌کنیم....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیوید کاپرفیلد در سال 1983 غیب کردن مجسمه آزادی را که یکی از مشهورترین شعبده‌های جهان است، با موفقیت به انجام رساند.

خبرگزاری مهر

ایلام - وزیر کشور با تأکید بر اینکه در جای جای کشور شاهد پیشرفت هستیم، گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وب‌گاه فرارو

تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر پر شده از تصاویر تشویقی برای فرزندآوری، بیلبوردهایی که در فضای مجازی واکنش برانگیز شده است.