چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

میکائیل دیانی، معاون ارتباطات و بازرگانی انجمن سینمای جوان ایران، بومی‌گرایی در ژانر را به معنای تلفیق ژانرهای سینمایی با مفاهیم، موضوعات و بسترهای فرهنگی اجتماعی، اقلیمی و جغرافیایی و تجربه زیسته ایرانی عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

موسی غنی نژاد در مناظره با علی علیزاده در مناظره «لیبرالیسم اقتصادی» گفت: در لیبرالیزم جامعه با قانون اداره می‌شود. مفهوم مقابل لیبرالیزم تنها سوسیالیزم نیست، صنع گرایی است، مهندسی کردن جامعه است. گرافتاری امروز ایران ما همین است، می‌خواهیم همه چیز را بسازیم، فرهنگ را مهندسی کنیم، اقتصاد را مهندسی کنیم، آزادی را مهندسی کنیم...

خبرگزاری مهر

معاون گروه ادبیات معاصر فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: ارزش کار استاد سمیعی این بود که برای اولین بار قواعد ویراستاری را منظم کرد. او به ویرایش دید علمی، هنری و فنی داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون مدیریت منابع جهاددانشگاهی گفت: قرار شده است با توجه به ظرفیتی که جهاددانشگاهی در سراسر در کشور دارد به‌عنوان تنها دروازه ورودی و مرکزی جامعه‌پذیری نخبگان در کشور عمل کند.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت که بعدازظهر شنبه به‌منظور بررسی نهایی و تصویب برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی برخی دستگاه‌ها و افراد، به‌ویژه میرکاظمی رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه و همکارانش در تدوین این برنامه، آن را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های 26گانه...

خبرگزاری مهر

نویسنده روس گفت: به نظرم، درباره مرگ باید با لبخندی محترمانه سخن گفت. باید به مرگ ثابت کنیم که به آن احترام می‌گذاریم، ولی قوی‌تر از آنیم.

وب‌گاه عصر ایران

ایجاد ناامنی در منطقه به ویژه وارد ساختن جمهوری اسلامی ایران به یک درگیری نظامی، مأموریتی است که گروه تروریستی طالبان به نیابت از آمریکا برعهده دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در روز گذشته 30 اردیبهشت ماه 1402 رونمایی شد، منتشر گردید.

خبرگزاری مهر

مسئول امور بین الملل باغ موزه دفاع مقدس گفت: 30 اثر از 25 موزه شهر تهران از جمله عینک شهید مطهری و کیسه بیت المال باغ موزه قصر تا پایان این هفته در باغ موزه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

وب‌گاه عصر ایران

عصر ایران - شب گذشته برنامه شیوه شبکه چهار صدا و سیما میزبان مناظره علی علیزاده سیاست پژوه و موسی غنی نژاد اقتصاددان در موضوع لیبرالیسم و نسبت آن با اقتصاد ایران بود. بخش هایی از این مناظره را ببینید.

خبرگزاری تسنیم

متن کامل لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران که در روز گذشته 30 اردیبهشت ماه 1402 رونمایی شد، منتشر گردید.

وب‌گاه 55 آنلاین

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

«نمایش کافه کات پس از درخواست‌های حضوری و تماس‌های مکرر جناب آقای حسین کیانی کارگردان محترم نمایش در جدول اجراهای تماشاخانه‌ی ایران‌شهر قرار گرفته است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی خواهان بازپس گیری سفارت افغانستان از طالبان شد.