سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

فرهنگسرای بهمن با اجرای 9 نمایش برای کودکان، همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره «گل و گلاب تهران» میزبان دانش آموزان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عرشیا فتحعلی نوجوان حدود 17 ساله‌ای که با شکل و شمایلی کاملا متفاوت در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تهران ظاهر شده و با هدف تشویق مردم به کتابخوانی فعالیت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سرویس فرهنگی دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، پخش یک ویژه‌برنامه اختصاصی از مصلی تهران محل برگزاری نمایشگاه کتابِ سی و چهارم، تهیه گزارش‌های ویژه در برنامه‌های "سلام تهران"، "به خانه بر می‌گردیم"، "تهران 20"، "تا نیایش" و "در شهر "از جمله تدارکات این شبکه در همراهی با این رویداد بزرگ فرهنگی است. ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب هر روز از ساعت 15:40 تا 16 به صورت مستقیم و زنده...

وب‌گاه عصر ایران

زمانی مرگ و میر یک جامعه به حداقل ممکن می‌رسد که مرگ و میرها فقط به دلیل کهولت و سالخوردگی باشد. زمانی که مرگ و میرها در جامعه‌ای به دلیل سوانح، تصادفات، مرگ و میر اطفال و نوزادان و ناشی از بیماری‌های صعب العلاج یا واگیر رخ دهد، یعنی هنوز مرگ و میر به حداقل ممکن نرسیده و می‌تواند از این میزان کمتر باشد. یکی از نکاتی که در ایران مطرح است این است که هنوز نتوانسته‌ایم مرگ و میر را به حداقل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی دانشجو، دکتر سیدمحمد حسینی اظهار کرد: حضور و بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نشانه اهتمام ویژه ایشان به مسئله کتاب و کتاب‌خوانی است. البته خود رهبر انقلاب نیز آثار ارزشمندی در نمایشگاه کتاب دارند که توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ارائه می‌شوند. وی با اشاره به اینکه برخی از سخنرانی‌ها، نوشته‌ها و گفتار‌های رهبری در قالب کتاب منتشر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، در آستانه روز جهانی موزه علیرضا نادعلی عضو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه حمید رضا نور بخش رییس خانه موسیقی و لطیف روحانی رییس موزه موسیقی از مجموعه موزه موسیقی ایران بازدید کرد و در حاشیه این بازدید اظهار کرد: توجه ویژه به فرهنگ و هنر یکی از موضوعاتی است...

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع پیکر محمد بهرامی هنرمند گرافیست و مینیاتوریست روز پنجشنبه (28 اردیبهشت ماه) از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

روابط‌عمومی همواره جزءلاینفک هرم کسب‌وکار و تجارت است. امروزه شرکت‌هایی در حوزه تولید و تجارت در دنیا موفق هستند که به موضوع روابط‌عمومی توجه خاص داشته‌اند؛ در غیر این صورت تولید و تجارت، در مسیر انزوای اقتصادی و تجاری و شکست گام خواهد گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.

وب‌گاه گسترش

داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به‌موقع باتوجه به هدف و ساختار سازمانی، بزرگ‌ترین سرمایه یک سازمان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر مجموعه سماوا از عرضه 200 عنوان کتاب در حوزه هنر و ادبیات انقلاب به صورت ویژه در ایام برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رمان اکبر شاه نوشته نوید کاروچی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.

خبرگزاری مهر

رایزن سابق ایران در کشورهای عربی گفت: ظرفیت‌های بالایی در جهان برای معرفی تمدن، فرهنگ، هنر، دانش، معارف و متون دینی و فرهنگی خود در جهان داریم که از این ظرفیت استفاده‌ای نشده است.