سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

درگزارش حاضر سعی شده بخشی از مهمترین واکنش‌های سیاسی نسبت به ادعای خبرگزاری تسنیم مبنی بر مشارکت علی لاریجانی در انتخابات با فهرست انتخاباتی مشخص، و پاسخ علی لاریجانی به ادعای مذکور مرور شود.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مجموع فروش در بخش مجازی و حضوری 198 میلیارد تومان است و می‌توان گفت نمایشگاه کتاب به مرز 200 میلیارد تومان رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

گورستان هزار ساله شیراز صبح اولین روز هفته گرفتار آتشی شد که مسؤولان میراث فرهنگی استان فارس می‌گویند کار معتادان بوده و فقط علف‌های هرز را سوزانده و به قبرهای تاریخی آسیبی نرسانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک شرکت هرمی موسوم به «هیونت» خبر داد.

خبرگزاری مهر

دو کتاب «عشق بوم کودکانه» نوشته آذر خزاعی سرچشمه و «نقاشی‌های بزرگ‌تر از قاب» نوشته ناصر پروانی فردا پنجشنبه 28 اردیبهشت در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

نفر دوم سفارت مکزیک در ایران گفت: ترجمه آثار ایرانی به زبان اسپانیولی مخاطبانی در حد 400 میلیون نفر پیدا می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غرفه مؤسسه فرهنگی برهان (انتشارات مدرسه) یکی از غرفه‌هایی بود که آیت‌الله رئیسی در آن حضور پیدا کرد و با محمدحسین چراغچی مدیرعامل انتشارات مدرسه به گفتگو پرداخت. حرکت به سمت تألیف‌محوری آیت‌الله رئیسی در بازدید از غرفه انتشارات مدرسه ضمن آشنایی با تازه‌های نشر این انتشارات، اظهار داشت: انتشارات مدرسه برای تولید کتاب‌های خوب باید به‌سمت تألیف‌محوری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کتاب اصلاحات در بحران شامل خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال 1379 در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم تشییع پیکر محمد بهرامی، گرافیست و مینیاتوریست، فردا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت ماه از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی به موضوع جایگاه قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک شرکت هرمی موسوم به هیونت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از پرطرفدارترین ژانرها و محصولات در نمایشگاه کتاب، کتاب‌های مرتبط با " دفاع مقدس " و " شهدای مدافع حرم " است. در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، همراه با ایوب آقاخانی با دو غرفه و انتشارات مهم در این حوزه، هم کلام شدیم.

خبرگزاری تسنیم

سینما و کتاب عبارت جذاب و شیرینی است که در کشور ما هم در نشر و هم در تولید فیلم قدمت دارد اما اقتباس‌های زیادی هنوز صورت نگرفته در حالی که با توجه به انبوه کتب داستان و خاطره می‌توان چشم‌انداز عالی و وسیعی به آن داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اعضای یک شرکت هرمی موسوم به هیونت شناسایی و دستگیر شدند.