سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به مجموعه‌ای از رویداد‌های فرهنگی و ادبی برگزار شده در روز هفتم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه روز جهانی تنوع فرهنگی، معاون بین الملل شورای فرهنگ عمومی کشور درمورد برگزاری این رویداد مهم فرهنگی توضیحاتی داد.

وب‌گاه الف

چگونه باستان شناسان می توانند به ما کمک کنند با حیوانات حیات وحش زندگی کنیم؟

خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شهرستان گلپایگان قدمت باستانی باروی تخریب شده در این شهر را رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر این همه دستگاه‌های عریض و طویل تبلیغاتی، با بودجه‌های چشمگیرشان، نتوانسته‌اند وضع حجاب را در این جامعه چنان سازند که باید، قطعا از تولستوی و ویکتور هوگو نیز کاری ساخته نیست.

خبرگزاری تسنیم

کتاب مقیم سرزمین آفتاب که واکاوی حضور ایرانیان در ژاپن است امروز در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در بیستمین یادواره 170 شهید بخش رامند که عصر امروز در مسجد جامع شهر دانسفهان برگزار شد، اظهار کرد: قزوین استانی است که از جهت فرهنگ، تمدن و مشاهیر در عرصه‌های علم و دانش و هنر همیشه درخشیده و بسیار مهم است که در این مجالس از شهدا و فرهنگ جبهه و شهادت یاد کنیم، فرهنگی که پایه و اساس موفقیت‌های ما و موثر در تداوم و عمق بخشی به انقلاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشت: آقای یونسی، وزیر اسبق اطلاعات به من گفت که بخش ضد جاسوسی، شبکه‌ای را کشف کرده که ماموریت شان، توقف هر اقدام مثبت برای رونق گردشگری ایران بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شانزدهمین انتخابات خانه سینما طوری آغاز شد که به گفته جامعه صنفی تهیه‌کنندگان، هیات مدیره از صلاحیت لازم برای کاندیداتوری برخوردار نیست.

خبرگزاری مهر

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری خود اعلام کرد تا ساعت 20 روز ششم این‌رویداد مجموع فروش حضوری ناشران به 144 میلیارد تومان رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری خود با خبرنگاران اعلام کرد تا ساعت 20 روز ششم این‌رویداد مجموع فروش حضوری ناشران به 144 میلیارد تومان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به مناسبت سالروز جهانی موزه ها، بازدید از تمام موزه‌ها، محوطه‌ها و کاخ‌های تاریخی گلستان رایگان شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلپایگان از توقف عملیات تخریب دیوار باروی منتسب به دوران هخامنشی توسط یگان حفاظت این اداره خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ضرغامی نوشت: یونسی، وزیر اسبق اطلاعات می‌گفت شبکه‌ای کشف شده که ماموریتش، توقف هر اقدام مثبت برای رونق گردشگری ایران بود