سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با سیاست گذاری مناسب دولت سیزدهم امسال با پیش‌بینی پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از سوی برندهای کشوری از جمله علی بابا و ماهان در حوزه گردشگری تحولات و انقلابی در حوزه گردشگری استان انجام می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تربت حیدریه گفت: پژوهش، تألیف و چاپ کتاب تاریخ انقلاب اسلامی در تربت حیدریه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال 1402 انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و ابنیه تاریخی تحت اشراف وزارت میراث فرهنگی در «روز جهانی موزه» رایگان است.

خبرگزاری مهر

اعلام عدم افزایش نرخ بلیت موزه ها، گلایه های مدیرتئاترشهر، عدم همکاری ایرلاین ایرانی برای پرواز کنیا، تفاهم بوم گردیها و صنایع دستی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری تسنیم

همه چیز برای اکران فیلم‌های ایران در سینمای چین مهیا است؛ آنچه که برای این فرآیند مهم است تدوین نقشه راه اصولی وحدت رویه در عملیاتی کردن این موضوع توسط ایران زیر سایه استقبال طرف چینی از سینمای کشورمان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: شاعر کتاب «فیض‌بوک» با تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه برای دانشجویان و اهالی کتاب در نمایشگاه کتاب گفت: کتاب گران شده برای حمایت از کتاب خوان‌ها لطفا بن کتاب بدهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دکتراحمد عزیزی، کارشناس ارشد بازار پول و ارز و معاون ارزی سابق بانک مرکزی به حکم جدید پرونده ولی‌الله سیف و احمد عراقچی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

انتشارات امام موسی صدر با 130 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد و هفت عنوان تجدید چاپ را در غرفه اش عرضه می‌کند.

خبرگزاری مهر

یکی از اتفاقات مهم روز اول نمایشگاه مراسم افتتاحیه بود که قرار بود با حضور مردم در حیاط شبستان اصلی مصلی امام برگزار شود اما به دلیل طوفان و بارندگی این مراسم در غرفه کوشک برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تندیس ناصرالدین شاه به دستور اقبال السلطنه، وزیر قورخانه و توسط میرزا علی اکبر معمار ساخته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به مجموعه ای از رویدادهای فرهنگی و ادبی برگزار شده در روز نخست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: ناصرالدین شاه قاجار را اولین کسی می‌دانند که در زمان حیاتش تندیسی از او ساخته و در میادین تهران نصب کردند.

وب‌گاه فرارو

فوق تخصص قرنیه گفت: عینک‌های آفتابی استاندارد معمولاً 15 تا 25 درصد از نور را عبور می‌دهند که این میزان برای اکثر فعالیت‌های روزمره کافی است. بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، در وهله اول خاکستری و پس از آن قهوه‌ای است. بهترین عینک آفتابی را بشناسید

خبرگزاری مهر

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز 20 اردبیهشت با حضور 100 ناشر خارجی، 200 کتابفروش و 2700 ناشر داخلی در بخش حضوری و مجازی فعالیت خود را آغاز کرد.