سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در دیدار استاندار خراسان رضوی با استاندار کربلا، وی از صنایع فرهنگی و دست آفریده‌های هنری به عنوان سوغات زائر امام رضا (ع) استقبال کرد.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست با «خالقان دیوارنگاره‌های شهر» ایجاد دفتر نقاشی به وسعت پایتخت را نتیجه تعامل سازنده میان هنرمندان و مدیریت شهری دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: آمارها نشان می‌دهد 208 هزار متقاضی به دنبال تغییر خودروی ثبت نامی خود بودند بلکه بتوانند آن را در سال 1402 تحویل گیرند.

خبرگزاری تسنیم

عباس عظیمی ضمن اشاره به حضور هنرمندان پیشکسوت در آسایشگاه کهریزک از کارهای خیرخواهانه‌ای گفت که یکی از آنها ساخت مدرسه سه کلاسه در مناطق محروم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران ایجاد دفتر نقاشی به وسعت پایتخت را نتیجه تعامل سازنده میان هنرمندان و مدیریت شهری دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: هر هفته می‌توان تاثیر خمس روی تراکتور را دید و این را می‌توان از نوع بازی این تیم مشاهده کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح مردمی سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب را بهانه‌ای برای مهرورزی هرچه بیشتر بین هموطنان قرار دادیم و اینجا خانه همه ایرانیان با هر سلیقه است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: یک قبضه تفنگ سرپر دوره صفوی در بازرسی از منزل مسکونی در بندرلنگه کشف و توقیف شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست اورژانس استان تهران از آماده‌باش اورژانس برای برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی 2022 فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیادبرکت گفت: بنیاد برکت از صفر تا 100 زنجیره تولید طرح های اقتصادی خرد حمایت و آنها را توانمند می کند.

خبرگزاری مهر

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی 2022 فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت از صفر تا 100 زنجیره تولید طرح‌های اقتصادی خرد حمایت و آن‌ها را توانمند می‌کند.