سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به شهرستان تاریخی تکاب و بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان، هنگام حضور در اقامتگاه بوم گردی بلقیس در کنار یک بانوی خوش ذوق بومی شهر تخت سلیمان در یک تنور سنتی نان محلی آماده و طبخ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

صحبت با زندانیان بحرینی دشوار بود، تماس هایی یک دقیقه ای به زبان عربی، آنها از لحظات شنیدن خبر شهادت حاج قاسم و حال و هوای زندان گفتند، آن روایت ها به زبان عربی با عنوان «کلنا قاسم» منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمدرضا هراتی با حضور در ویژه برنامه سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های نهاد پرداخت.

وب‌گاه ورزش سه

هیچکس به اندازه یحیی بابت داشتن چنین بازیکنی و همچنین سایرستاره های تاثیرگذارمثل بیرو، گولسیانی، پورعلی گنجی، وحید وعیسی در لیگ بیست و دوم خوشبخت نیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیته رسیدگی به تخلفات ناشران یک مورد ناشر متخلف را در بخش عمومی با فروش کتاب غیرقانونی شناسایی کرد که تعطیلی چندساعته آن را در پی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردوغان در حالی به دنبال تمدید رهبری خود در ترکیه برای بیش از 20 سال است که با ائتلافی از سوی 6 حزب اپوزیسیون روبرو است. همچنین رئیس‌جمهوری ترکیه و حزبش در آستانه انتخابات با بزرگ ترین چالش‌ها رو به رو هستند.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: آمار فروش در بخش مجازی تا ساعت 13 امروز جمعه 22 اردیبهشت ماه 1402 مجموعاً 21 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

وب‌گاه فرارو

ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه سفر به شهرستان تکاب در یک تنور سنتی نان محلی آماده و طبخ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روز جمعه 22 اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: «آنسلم» مستند سه بعدی ویم وندرس، کارگردانی که 3 بار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن به عنوان نمایش ویژه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

غرفه انتشارات نمایش در نمایشگاه کتاب تهران، در دو روز نخست برگزاری این رویداد فرهنگی، میزبان هنرمندان تئاتر و نویسندگان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری دومین روز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در روز جمعه 22 اردیبهشت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه پانزدهم اردیبهشت 1402 به تفکیک اجراها مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: تلاش می‌کنیم قیمت مسافرت هوایی نامتعادل افزایش نیابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال هفته 29 این مسابقات به نام شهدای تیم آزادی سمنان نامگذاری شده است بازی های این هفته با انجام هشت مسابقه در شهرهای مختلف کشور دنبال خواهد شد.