سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

اولین جلسه صنفی اعضای تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر ایران در سال 1402 برگزار شد.

خبرگزاری مهر

بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پر از رنگ و لعاب، بازی و قصه و بچه‌هایی است که برای خرید کتاب از غرفه‌داران مشاوره می‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم

تقارن روز سوم نمایشگاه کتاب با ایام پایانی هفته روز شلوغی را در مصلی تهران محل برگزاری نمایشگاه کتاب رقم زد و فراغت تعطیلات علاوه بر مردم برخی از مسئولان را هم آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جنتی گفت: مجموعه پژوهشگاه کتاب‌های تخصصی با رویکرد پژوهشی تولید می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی معتمدی مهر در تحلیل انتخاباتی برای روزنامه سازندگی می‌نویسد: «هنوز به نظر نمی‌رسد که نظام سیاسی در رویکرد کلانی که از 1398 در عرصه انتخابات اتخاذ کرده، تجدید نظر کند و از سیاست یکدست‌سازی ساختار قدرت در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کوتاه بیاید، اما تمرکز بر متغیر‌های فراوان و چه بسا پارادوکسیکانی که در کمین فرصت‌های ناظر بر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شرق می‌نویسد: در اطلاعیه پنج خطی علی لاریجانی در تکذیب فعالیت انتخاباتی مجلس آینده کنایه مهمی وجود داشت که آن را برجسته می‌کرد. کنایه‌ای که آن را با عبارت «خالص سازی» مشخص کرد. برای مشخص شدن اینکه لاریجانی درباره خالص‌سازی چه گفت، باید به این سخنرانی وی رجوع کرد و تقابل آن را با اندیشه جریان پایداری که فرزندان معنوی آیت‌الله مصباح هستند، واکاوی کرد....

وب‌گاه 55 آنلاین

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه حزب غربگرا و اشرافی کارگزاران، تحلیل یک عضو گروهک منحله نهضت آزادی را تحت عنوان «فعال سیاسی» و بدون اشاره به هویت گروهکی وی منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه زنجیره‌ای شرق، واکنش عجیب علی لاریجانی به خبر خبرگزاری تسنیم را، «تقابل شاگردان مصباح با آیت‌الله مطهری» وانمود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فضای رسانه‌ای و ساخت و تولید محتوای جذاب و تبیین‌کننده باورها با زبان و ذائقه نسل امروز نکته مهمی است که باید بیش از گذشته و با تحول اساسی مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر انتشارات و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب 20 فیلم مختلف سینمایی در 22 سانس اکران خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

حضور قلعه‌نویی در این مراسم و انتشار تصاویری از او بدون حاشیه هم برایش نبود. تی‌شرت نازک امیر قلعه‌نویی در ملاقات‌های مذکور در روز نخست حسابی در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفت و بسیاری از کاربران از اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب بهتری در این زمینه نداشت، انتقاد‌های تندی کردند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فروش 21 میلیاردی کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تنها در سه روز بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به شهرستان تاریخی تکاب و بازدید از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان، هنگام حضور در اقامتگاه بوم گردی بلقیس در کنار یک بانوی خوش ذوق بومی شهر تخت سلیمان در یک تنور سنتی نان محلی آماده و طبخ کرد.