سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضامراد صحرایی در حاشیه نشست امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، بیان کرد: ان شاءالله تا پایان اردیبهشت کل رتبه بندی به پایان خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمارها نشان می دهد 208 هزار متقاضی به دنبال تغییر خودروی ثبت نامی خود بودند بلکه بتوانند آن را در سال 1402 تحویل گیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با دستیار ویژه رییس جمهور روسیه در امور علمی و فناوری، گفت: اتحاد ایران و روسیه می‌تواند در مقابل سلطه جهانی بایستد ویکی از راه‌های ایستادگی مقابل امپریالیسم جهانی، همکاری‌های فلسفی، علمی و تمدنی است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه میراث فرهنگی به طور جد پیگیر رعایت استانداردهای لازم در اماکن گردشگری و هتل‌های استان است، گفت: نیاز به نظارت مجدد از سوی سازمان استاندارد بر این اماکن احساس نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

پس از اسماعیلیون، این بار نوبت به «نازنین بنیادی» رسیده است تا با کناره‌گیری خود از این دورهمی، تو خالی بودن طبل اپوزیسیون را نمایان‌تر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به شایعاتی که در فضای‌مجازی نسبت به تغییر یا جا به جایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده، واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

نشریه سرو هزارساله ویژه‌نامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی منتشر شد و روی پیشخان فرهنگ و ادب آمد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از امضای تفاهمنامه خواهرخواندگی بین کربلا و مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی و شماری از مدیران این استان در عراق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد ایمانی؛ دبیر نمایشگاه ایران‌اکسپو 2023 با بیان اینکه نخستین گام برای ایجاد روابط بازرگانی با ایران، شناخت توانمندی‌های صادراتی کشورمان در عرصه‌های مختلف است، گفت: دردولت سیزدهم حجم صادرات کشور به بیش از 50 میلیارد دلار رسیده که یک رکورد در چهل سال اخیر محسوب می‌شود که این موضوع، نشان دهنده اراده جدی دولت در گسترش صادرات غیرنفتی و رونق دادن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه نقاشی «چشمان کاملا بسته» با آثاری از هاتف شرار هنرمند نابینا که تلفیق و روایتی از موسیقی و نقاشی است، در گالری بام برپا شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان گفت: امیدوارم بتوانیم با کشف استعداد کودکان و نوجوانان، دست‌کم در سال‌های آینده شاهد تداوم این سیر کوتاهی در نسل‌سازی نباشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علم و صنعت، ناصر باقری مقدم در مراسم تقدیر از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان، به دنبال چشم‌انداز حکمرانی نخبگان در کشور است و برای اینکه مدیریت تحولات کشور به دست نخبگان باشد، یکی از مهمترین اقدامات، ایجاد جریان‌های اجتماعی برای معرفی نخبگان به مردم است. فلسفه تعریف جوایز و تقدیرها هم همین...

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: امسال در همایش ملی نخبگان با حضور رئیس جمهور از نخبگان عالی‌رتبه کشور تقدیر می‌شود.