سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا ساعت 13 دومین روز از نمایشگاه کتاب، مجموعا 11 میلیارد و 200 میلیون تومان فروش در بخش مجازی صورت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: دکتراحمد عزیزی، کارشناس ارشد بازار پول و ارز و معاون ارزی سابق بانک مرکزی به حکم جدید پرونده ولی‌الله سیف و احمد عراقچی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه لازم نیست همه گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور محرمانه باشد، گفت: سازمان بازرسی باید در ارائه گزارش‌های تخلفات مربوط به واردات کالاها به کشور، فعالانه‌تر عمل کند.

خبرگزاری تسنیم

نسل تازه‌ای از کمدین‌ها در عربستان ظهور کرده‌اند و این کشور برای ایجاد تحول در این زمینه سمینار "روند کمدی سعودی" را برگزار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه هم‌اندیشی و بررسی راهکار‌های عملی تحقق شعار سال، مهار تورم، رشد تولید از ناحیه دستگاه قضا، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و اعضای شورای عالی قوه قضاییه برگزار شد. رییس قوه قضاییه طی سخنانی در این نشست با تاکید بر اینکه کلید کاهش تورم، رشد تولید است و رشد تولید با کاهش تصدی‌گری دولتی و تکیه بر بخش خصوصی محقق می‌شود، اظهار کرد:...

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، در راستای تحقق عملی شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از ناحیه دستگاه قضا، دستورات مهمی را صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حضور مورینیو یک انفجار در پارک دو پرانس و در تیم پاری‌سن‌ژرمن رخ خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برای تکمیل جاده مجموعه تاریخی جهانی تخت‌سلیمان تکاب اعتباراتی توسط وزارتخانه اختصاص می‌یابد چون موقعیت جهانی فوق‌العاده و متنوعی دارد و می‌تواند گردشگران بسیاری را به خود جلب کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا در عین مبارزه قاطعانه و بدون مماشات با فساد، باید به نحوی عمل کند که به امنیت سرمایه‌گذاری و فعالیت بخش خصوصی در کشور لطمه‌ای وارد نشود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی دارابی قائم‌مقام و معاون میراث فرهنگی در نشست شورای هماهنگی موزه‌ها که در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران برگزار شد، اعلام کرد: همزمان با 28 اردیبهشت‌ماه جاری، روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و بنا‌های تاریخی تحت اشراف این وزارتخانه، رایگان است. وی افزود: در حال حاضر 800 موزه در کشور داریم که از این تعداد،...

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، در راستای تحقق عملی شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) از ناحیه دستگاه قضا، دستورات مهمی را صادر کرد.

خبرگزاری مهر

یک شاعر حوزه مقاومت گفت: شعر مقاومت تماماً ضدجنگ است. در یکی از اشعارم آورده ام که «ما هیچ زمان حمله نکردیم به جایی / ما مرد دفاعیم ولیکن چه دفاعی!».