سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

یک هنرمند گرافیتی‌کار اهل لیورپول مدعی شده است که خالق واقعی اثر هنری منسوب به «بنکسی» است که اخیرا به قیمت قابل توجهی فروخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باستان‌شناسان در مصر مومیایی‌هایی را کشف کردند که قدمتشان به سلسله پنجم و ششم پادشاهی قدیم برمی‌گردد و در این میان نام «مسی» تمام توجهات را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هیات همراه پس از حضور در مزار شهدای گمنام تکاب و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، از جاذبه‌های تاریخی و اماکن گردشگری شهرستان تکاب بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتراض‌ها به پلمپ گسترده اصناف مختلف و مجتمع‌های و اماکن گردشگری به علت حجاب افزایش یافته است. وزیر گردشگری در واکنش به این اعتراض‌ها گفت: پلمپ کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

از شورش حامیان عمران خان در پاکستان تا لغو شرایط اضطراری کرونا

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: سالانه حدود 15 درصد به آمار گردشگران استان افزوده می شود بنابراین می طلبد به تقویت زیرساخت های این بخش توجه ویژه ای شود.

وب‌گاه عصر ایران

درحال حاضر حدود 800 موزه در کشور وجود دارد که از این تعداد 268 موزه متعلق به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری مهر

معاون میراث فرهنگی گفت: بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و ابنیه تاریخی تحت اشراف وزارت میراث فرهنگی در «روز جهانی موزه» رایگان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) طی گفتگو با دکتر صابر جباری، مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت، در 30 فروردین، به پرسش و پاسخ در خصوص روند اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در وزارت بهداشت پرداختند. دکتر جباری در خصوص روند اجرایی کارانه پلکانی طبق ماده 46 قانون ضمن اشاره به ابلاغ...

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از اتفاقات مهم روز اول نمایشگاه مراسم افتتاحیه بود که قرار بود با حضور مردم در حیاط شبستان اصلی مصلی امام برگزار شود اما به دلیل طوفان و بارندگی این مراسم در غرفه کوشک برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

امروز در دومین روز از نمایشگاه کتاب غرفه تاجیکستان با حضور وزرای فرهنگ دو کشور افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) طی گفتگو با دکتر صابر جباری، مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت، در 30 فروردین، به پرسش و پاسخ در خصوص روند اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در وزارت بهداشت پرداختند. جباری در خصوص روند اجرایی کارانه پلکانی طبق ماده 46 قانون ضمن اشاره به ابلاغ آن...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات راه یار، گفت این‌ناشر با 160 عنوان در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده است.