سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

اعضای دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، صبح دیروز سه شنبه 19 اردیبهشت در مکان نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور یافتند و از نمایشگاه اکسپو 2023 تهران بازدید کردند.

خبرگزاری مهر

فراخوان جایزه دانش‌آموزی هوادار کتاب در دو بخش حضوری و مجازی توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل انتشارات کتابستان گفت این انتشارات با 220 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد که از این تعداد 16 عنوان برای اولین بار نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

با رفتن مدیر موزه فرش، سرپرست جدیدی برای این موزه پرحاشیه معرفی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسناد دولتی باید با رعایت همه طبقه بندی ها مربوطه، در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران متمرکز شوند.

خبرگزاری مهر

دو کتاب «روزنه» و «مرز» نوشته توسکالی با ترجمه روشنگ آرامش توسط نشر شالگردن در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شوند.

خبرگزاری مهر

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان گرامی جهت بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت‌حیدریه گفت: یکی از برنامه‌های محوری امسال برندسازی گیاهان دارویی در قالب برگزاری تورهای گردشگری کشاورزی و طبیعت‌گردی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز بیستم اردیبهشت ماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) کار خود را آغاز می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس و اسناد و حفظ و نشر آن باعث آگاهی بخشی از برخی فرهنگ های بومی مغفول افتاده بسیار حائز اهمیت هست. از آن مهم‌تر حفظ و ترمیم آثار و اسناد فرهنگی و هنری ایران با گستره ی تاریخی دیرینه نیاز به توجه و اهمیت ویژه دارد

خبرگزاری تسنیم

درحالی فقط چندساعتی تا بازگشایی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باقی مانده است که بازدید سرزده وزیر ارشاد از محل برگزاری حکایت از جایگاه ویژه این رویداد در فرهنگ کشورمان دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از مشاغلی که کمتر از هوش مصنوعی آسیب می‌بینند با ما در ادامه همراه باشید.