سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

احمد خلیلی‌فرد هنرمند نام‌آشنای عرصه هنرهای تجسمی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: حدادی به طور ویژه از تالار خاتم موزه مرمر یاد می‌کند و می‌گوید: «تالار خاتم این مجموعه بدون شک در کره زمین بی‌نظیر است. نزدیک به 12سال بیش از 82 خاتم‌کار از شیراز و اصفهان به تهران آمدند و در این اتاق کار کردند. مجموعه‌ای از آنچه در این تالار به کار گرفته شده از عاج فیل، استخوان پای شتر، چوب درخت توت و... است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد خلیلی فرد، یکی از چهره های برجسته عرصه هنرهای تجسمی بود که در آثارش، ایثار، انقلاب و ارادت به اهل بیت (ع) وجود داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نقاش باسابقه و پیشکسوت کشورمان که مدتی در بستر بیماری بود، صبح امروز پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه از دنیا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالحمید قدیریان در آیین آغاز اختتامیه دومین دوره رویداد ملی استاپ موشن که با حضور دانش آموزان دختر و پسر در تالار دکتر محمود روح الامینی در باغ موزه نگارستان برگزار شد، خطاب به نوجوانان شرکت کننده گفت: آن چیزی که بین هنرمندان و آثار هنری‌ای که خلق می کنند تمایز ایجاد می کند، «اندیشه» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: فلاحی گفت: ما 228 هزار شهید داده‌ایم که ارزش‌هایمان حفظ شود. بنابراین قرار نیست به دلیل مسائل سیاسی از حجاب عقب‌نشینی کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از روبه رو شدن با برخی معضلات که به شکل مقطعی به وجود می‌آید متوجه می‌شویم که باید فضای مجازی را جدی تر گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسوول ستاد پیشگیری و مدیریت بحران سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ارزیابی ایمنی محیطی و انعکاس ناایمنی‌ها، جانمایی محل‌های نصب علائم و تابلوهای خروج اضطراری، شناسایی فضاهای تخلیه امن اضطراری و تدقیق مسیرهای ویژه امدادی را از اقدامات ستاد پیش از آغاز این رویداد عنوان کرد.

وب‌گاه فرارو

عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: من از ادبیاتی که در مورد خر سواری مطرح کردند نمی‌خواهم استفاده کنم ولی بعضی از این بناها تبدیل به سگدونی شده است. من در صفحه خودم جاهایی را نشان دادم که یک بنایی 100 ساله است و یک زمانی کاروانسرا بوده یا محلی بوده در کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف، درب را که باز کرده‌ایم سگها پارس کرده‌اند و مجبور شدیم برویم پشت بام همسایه و از آنجا محل را ببینیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: احمد خلیلی‌فرد هنرمند پیشکسوت نقاش که در بستر بیماری بود، صبح امروز 14 اردیبهشت ماه درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد خلیلی‌فرد، هنرمند نقاش درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نقاش صاحبنام و چهره برتر هنر انقلاب گفت: انیمیشن یک سلاح قوی برای مقابله با دشمن است، پس هم از منظر تکنیکی خود را قدرتمندتر کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت استاد احمد خلیلی‌فرد، هنرمند شناخته‌شده رشته نقاشی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهره برتر هنر انقلاب در سال 1400، انیمیشن را یک سلاح قوی برای مقابله با دشمن دانست و گفت: آنچه که بین هنرمندان و آثار هنری که خلق می کنند، تمایز ایجاد می کند، «اندیشه» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ در این مراسم، عبدالحمید قدیریان، نقاش صاحبنام و چهره برتر هنر انقلاب در سال 1400، علی فروزانفر، معاون هنری حوزه هنری، سجاد عباسی، معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان و آرش صحرانورد، مسئول دوره‌های شتاب دهی تیم‌های هنری در حوزه هنری کودک و نوجوان حضور داشتند. در ابتدای این مراسم، سجاد عباسی، معاون فرهنگی حوزه هنری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور سید حسن خمینی در کنار مادر خود فاطمه طباطبایی پژوهشکده امام خمینی بازتاب مختلفی در فضای مجازی داشته است